masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)
štítky
164 knih
Nová média a sociální sítě 2010, Antonín Pavlíček
Kniha se zabývá tématikou nových médií, webu druhé generace a sociálních sítí. Rozebírá teoretické koncepty nových médií a diskutuje jejich praktické aplikace. Skripta jsou určena pro studenty Vysoké školy ekonomické v P... více
Vlastnictví periodického tisku v České republice v letech 1989-2006 a jeho současný stav 2007, Josef Benda
Cílem publikace je podat detailní přehled vlastnictví českého periodického tisku v letech 1989-2006, poukázat na charakteristické rysy jeho vývoje ve sledovaném období a přehledně popsat jeho současný stav a strukturu, a... více
Stranictví médií: vliv médií na české politické stranictví, mediální tvorba limitů veřejné oponentury a kontroly výkonu 2014, Radomír Silber
Odborná monografie "Stranictví médií : vliv médií na české politické stranictví, mediální tvorba limitů veřejné oponentury a kontroly výkonu moci v ČR v 90. letech 20. století" je určena zájemcům o problematiku působení ... více
Médiá v čase globalizácie 2002, Tadeusz Zasępa
Zdá sa nám, že sa nemožno vyhnúť najmenej dvom aspektom súčasného života.Po prvé, nedá sa vyhnúť morálnej reflexii. Každodenný život nás stavia pred nutnosť výberu, ktorý nie je vždy ľahký, lebo vyžaduje určité uvažovani... více
Falšovaná pravda: O vplyve konšpiračných teórií na naše myslenie 2021, Katharina Nocun
JEDNODUCHÉ VYSVETLENIA NAMIESTO KOMPLIKOVANÉHO SVETA Korona je výmysel farmaceutického priemyslu! Ľudia, ktorí na ňu ochorejú, takto platia daň za svoje hriechy! Alebo: vírus bol umelo vytvorený v tajných laboratóriác... více
Společenské vědy a audiovize 2015, Helena Bendová
Interdisciplinární sborník teoretických textů rozličných společenských a humanitních věd předkládá ukázky studií, které výrazně ovlivnily naše uvažování o audiovizi. více
Noviny a novináři 1963, Vojtěch Dolejší
Autor, zblízka poznal a dovedl ostře prohlédnout zákulisí prvorepublikánského i dnešního periodického tisku. Odhaluje, kdo byl jeho majitelem, kdo jej financoval a korumpoval, jakou tematiku tisk volil, jakou politiku pr... více
Jak myslí úspěšní obchodníci 2018, Helen Kensett
Triky, které prodávají Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodávám... více
Ovládajú nás masmédiá? 2012, Jozef Luscoň
Rozprávate často o tom, čo ste počuli alebo videli? Ste ľahko ovplyvniteľní verejnou mienkou? Overujete si informácie z viacerých zdrojov? Ponúkame vám návod, ako sa naučiť žiť s médiami. více
Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964) 2014, Michal Ulvr
Kniha Nukleární společnost čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let 20. století. Zároveň dokazuje, ž... více
Eurochaos 1997, Ľuboš Jurík
Spisovateľ a publicista LUBOŠ JURÍK (1947), autor viacerých kníh poviedok, románov a dialógov so spisovateľmi celého sveta sa predstavuje čitateľom knihou politologických esejí EUROCHAOS. Slovensko na konci 20. storočia,... více
Arogance: Jak novináři manipulují 2009, Bernard Goldberg
Největší příběh, který média nikdy nezveřejní Volné pokračování knihy "Jak novináři manipulují" je opět kritikou americké mediální scény: dle autora jsou zcela neobjektivní informace amerických novinářů důsledkem jeji... více
Ekonomika kultury a masmédií 2007, Simona Škarabelová
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Průvodce mediálním hyenismem 2002, Miloslav Lubas
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Žurnalistická profese 2.0 2020, Jan Jirků
Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace. Přin... více
Ohrozenia kresťanstva v súčasnej politickej situácii 2010, Milan Stanislav Ďurica
Autor analyzuje nebezpečenstvá, ktoré v súčasnosti ohrozujú kresťanstvo na Slovensku. Poukazuje na rôzne taktiky, ktoré sa využívajú na potláčanie a zosmiešňovanie kresťanstva. Zároveň burcuje Slovákov, aby tieto tendenc... více
Úvod do nových médií 2011, Jakub Macek
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Mediální komunikace pro management 2012, Vojtěch Bednář
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá ... více
Televízia v naších rukách 2011, Antonio Mazzi
Televízia je pre nás mamou, otcom, opatrovateľkou, spoločníčkou, sedatívom pre nepokojné deti, terapeutom pre chorých a starých. Má výchovnú úlohu alebo nás predáva reklame? Je televízia len negatívom dnešnej doby? více
Jeden z možných postojů jak být s uměním 1998, Milan Knížák
Tato kniha obsahuje dvě teoretické práce a to Mezera mezi médii jako nové médium a Jeden z možných postojů jak být s uměním. Oba texty se snaží reflektovat současný stav umění tak, jak ho vnímá autor, který ve svém dosav... více