masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)

štítky

164 knih


Nová média a sociální sítě 50% Nová média a sociální sítě 2010, Antonín Pavlíček

Kniha se zabývá tématikou nových médií, webu druhé generace a sociálních sítí. Rozebírá teoretické koncepty nových médií a diskutuje jejich praktické aplikace. Skripta jsou určena pro studenty Vysoké školy ekonomické v P... více


Vlastnictví periodického tisku v České republice v letech 1989-2006 a jeho současný stav 90% Vlastnictví periodického tisku v České republice v letech 1989-2006 a jeho současný stav 2007, Josef Benda

Cílem publikace je podat detailní přehled vlastnictví českého periodického tisku v letech 1989-2006, poukázat na charakteristické rysy jeho vývoje ve sledovaném období a přehledně popsat jeho současný stav a strukturu, a... více


Stranictví médií: vliv médií na české politické stranictví, mediální tvorba limitů veřejné oponentury a kontroly výkonu 100% Stranictví médií: vliv médií na české politické stranictví, mediální tvorba limitů veřejné oponentury a kontroly výkonu 2014, Radomír Silber

Odborná monografie "Stranictví médií : vliv médií na české politické stranictví, mediální tvorba limitů veřejné oponentury a kontroly výkonu moci v ČR v 90. letech 20. století" je určena zájemcům o problematiku působení ... více




Médiá v čase globalizácie 40% Médiá v čase globalizácie 2002, Tadeusz Zasępa

Zdá sa nám, že sa nemožno vyhnúť najmenej dvom aspektom súčasného života.Po prvé, nedá sa vyhnúť morálnej reflexii. Každodenný život nás stavia pred nutnosť výberu, ktorý nie je vždy ľahký, lebo vyžaduje určité uvažovani... více


Falšovaná pravda: O vplyve konšpiračných teórií na naše myslenie 90% Falšovaná pravda: O vplyve konšpiračných teórií na naše myslenie 2021, Katharina Nocun

JEDNODUCHÉ VYSVETLENIA NAMIESTO KOMPLIKOVANÉHO SVETA Korona je výmysel farmaceutického priemyslu! Ľudia, ktorí na ňu ochorejú, takto platia daň za svoje hriechy! Alebo: vírus bol umelo vytvorený v tajných laboratóriác... více


Společenské vědy a audiovize 70% Společenské vědy a audiovize 2015, Helena Bendová

Interdisciplinární sborník teoretických textů rozličných společenských a humanitních věd předkládá ukázky studií, které výrazně ovlivnily naše uvažování o audiovizi. více


Noviny a novináři 90% Noviny a novináři 1963, Vojtěch Dolejší

Autor, zblízka poznal a dovedl ostře prohlédnout zákulisí prvorepublikánského i dnešního periodického tisku. Odhaluje, kdo byl jeho majitelem, kdo jej financoval a korumpoval, jakou tematiku tisk volil, jakou politiku pr... více


Jak myslí úspěšní obchodníci 10% Jak myslí úspěšní obchodníci 2018, Helen Kensett

Triky, které prodávají Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodávám... více


Ovládajú nás masmédiá? 70% Ovládajú nás masmédiá? 2012, Jozef Luscoň

Rozprávate často o tom, čo ste počuli alebo videli? Ste ľahko ovplyvniteľní verejnou mienkou? Overujete si informácie z viacerých zdrojov? Ponúkame vám návod, ako sa naučiť žiť s médiami. více


Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964) 90% Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964) 2014, Michal Ulvr

Kniha Nukleární společnost čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let 20. století. Zároveň dokazuje, ž... více


Eurochaos 80% Eurochaos 1997, Ľuboš Jurík

Spisovateľ a publicista LUBOŠ JURÍK (1947), autor viacerých kníh poviedok, románov a dialógov so spisovateľmi celého sveta sa predstavuje čitateľom knihou politologických esejí EUROCHAOS. Slovensko na konci 20. storočia,... více


Arogance: Jak novináři manipulují 80% Arogance: Jak novináři manipulují 2009, Bernard Goldberg

Největší příběh, který média nikdy nezveřejní Volné pokračování knihy "Jak novináři manipulují" je opět kritikou americké mediální scény: dle autora jsou zcela neobjektivní informace amerických novinářů důsledkem jeji... více


Ekonomika kultury a masmédií 80% Ekonomika kultury a masmédií 2007, Simona Škarabelová

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Průvodce mediálním hyenismem 0% Průvodce mediálním hyenismem 2002, Miloslav Lubas

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Žurnalistická profese 2.0 40% Žurnalistická profese 2.0 2020, Jan Jirků

Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace. Přin... více


Ohrozenia kresťanstva v súčasnej politickej situácii 80% Ohrozenia kresťanstva v súčasnej politickej situácii 2010, Milan Stanislav Ďurica

Autor analyzuje nebezpečenstvá, ktoré v súčasnosti ohrozujú kresťanstvo na Slovensku. Poukazuje na rôzne taktiky, ktoré sa využívajú na potláčanie a zosmiešňovanie kresťanstva. Zároveň burcuje Slovákov, aby tieto tendenc... více


Úvod do nových médií 80% Úvod do nových médií 2011, Jakub Macek

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Mediální komunikace pro management 20% Mediální komunikace pro management 2012, Vojtěch Bednář

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá ... více


Televízia v naších rukách 60% Televízia v naších rukách 2011, Antonio Mazzi

Televízia je pre nás mamou, otcom, opatrovateľkou, spoločníčkou, sedatívom pre nepokojné deti, terapeutom pre chorých a starých. Má výchovnú úlohu alebo nás predáva reklame? Je televízia len negatívom dnešnej doby? více


Jeden z možných postojů jak být s uměním 100% Jeden z možných postojů jak být s uměním 1998, Milan Knížák

Tato kniha obsahuje dvě teoretické práce a to Mezera mezi médii jako nové médium a Jeden z možných postojů jak být s uměním. Oba texty se snaží reflektovat současný stav umění tak, jak ho vnímá autor, který ve svém dosav... více