marketing

štítky

105 knih


Anglicko-slovenský slovník podnikateľských, obchodných, manažerských a marketingových výrazov 60% Anglicko-slovenský slovník podnikateľských, obchodných, manažerských a marketingových výrazov 1991, Jozef Karvaš

Hlavné oblasti na ktoré sa slovník sústreďuje je management, ekonomika, marketing, financie, hospodárske právo, štatistika, reklama , doprava, poistenie, nehnuteľnosti a účtovníctvo. více


Veletrhy a výstavy 100% Veletrhy a výstavy 2010, Dušan Pavlů

Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří ... více


Ekonomika 2 60% Ekonomika 2 2001, Petr Klínský

První vydání druhého dílu ekonomiky pro OA a ostatní SŠ. více




Online Marketing Super Affiliate Academy - Tvorba zarábajúceho webu 100% Online Marketing Super Affiliate Academy - Tvorba zarábajúceho webu 2019, kolektiv autorů

Knižka sa komplexne venuje celému online marketingu. Od pojmov, cez SEO, PPC, legislatívu až po spracovanie landing pages. Zaujme ako začiatočníkov, tak pokročilých. V knihe je cez 510 000 znakov a 21 videí. Niektoré len... více


Prodávej, slepičko, prodávej 100% Prodávej, slepičko, prodávej 2013, Jeffrey Hansler

Jeffrey Hansler: Prodávej, slepičko, prodávej - jak plně porozumět tomu, co chtějí lidé, se kterými jednáte a jak jim to dát. Je základem pro pochopení procesu prodeje a pomůže výrazně zvýšit prodejní výsledky. Poznát... více


Konec marketingu jak jsme jej dosud znali 80% Konec marketingu jak jsme jej dosud znali 2005, Sergio Zyman

Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dos... více


Marketing - základy a principy 0% Marketing - základy a principy 2003, Miroslav Foret

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing... více


Osobní doporučení, aneb, Zákazníci mluví za nás na internetu 0% Osobní doporučení, aneb, Zákazníci mluví za nás na internetu 2002, Godfrey Harris

Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. Je to prakti... více


Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu 0% Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu 2020, Miroslav Foret

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k mar... více


Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za nás 0% Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za nás 2002, Godfrey Harris

Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat. Starý dobrý zdroj reklamy je spokojený zákazník. více


POP - In-store komunikace v praxi 0% POP - In-store komunikace v praxi 2009, Daniela Krofiánová

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obcho... více


Direct marketing 0% Direct marketing 2003, Edward Nash

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program. I pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu ti... více


O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review % O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review 2019, kolektiv autorů

Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, k... více


Direct marketing 0% Direct marketing 2004, Lester Wunderman

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků? ... více


Trendológia 0% Trendológia 2010, William Higham

Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje... více


17 tajemství mistrů prospektorů 0% 17 tajemství mistrů prospektorů 2012, John Kalench

Shrnutí základních předpokladů, jak se stát úspěšným mistrem prospektorem v oblasti síťového marketingu. více


Jak psát obchodní dopisy 0% Jak psát obchodní dopisy 2004, Drayton Bird

Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž ... více


Tradiční a nové v marketingové komunikaci 0% Tradiční a nové v marketingové komunikaci 2011, Radim Bačuvčík

Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunika... více


Proč už neplatí tradiční marketing 0% Proč už neplatí tradiční marketing 2007, John Walsh

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační ce... více


Marketing 0% Marketing 2004, Gary Armstrong

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, ná... více