marketing

štítky

105 knih


Prezentace v marketingových komunikacích 90% Prezentace v marketingových komunikacích 2010, Ladislav Kopecký

Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukt... více


Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru 60% Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru 2011, Vojtěch Bednář

Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a efektivní propagační kampaň své firmy na sociálních sítích? Potřebujete vědět, odkud začít, na co nezapomenout, jak sledovat účinnost kampaně, jak praco... více


Marketing - Základy marketingu 1 60% Marketing - Základy marketingu 1 2008, Marek Moudrý

Učebnice poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingový... více




Marketing při utváření podnikové strategie 40% Marketing při utváření podnikové strategie 2015, Karel Havlíček

Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností... více


Jak získávat klienty a zákazníky 30% Jak získávat klienty a zákazníky 2015, Marián Olejár

Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výko... více


Jak myslí úspěšní obchodníci 10% Jak myslí úspěšní obchodníci 2018, Helen Kensett

Triky, které prodávají Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodávám... více


Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 90% Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 2007, Ed Horrel

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zam... více


Zanietený predajca - Praktická príručka pre profesionálnych predajcov 60% Zanietený predajca - Praktická príručka pre profesionálnych predajcov 2011, James M. Heidema

Ďalšia zo série praktických príručiek pre profesionálnych predajcov a predajných tímov životného poistenia. Objasňuje proces predaja, pripravuje predajcov na námietky klientov, opisuje profesionálnu kariéru začínajúceho ... více


Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 80% Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 1991, Wolfgang Maderthaner

Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť pro... více


Online Marketing Super Affiliate Academy - Tvorba zarábajúceho webu 100% Online Marketing Super Affiliate Academy - Tvorba zarábajúceho webu 2019, kolektiv autorů

Knižka sa komplexne venuje celému online marketingu. Od pojmov, cez SEO, PPC, legislatívu až po spracovanie landing pages. Zaujme ako začiatočníkov, tak pokročilých. V knihe je cez 510 000 znakov a 21 videí. Niektoré len... více


Prodávej, slepičko, prodávej 100% Prodávej, slepičko, prodávej 2013, Jeffrey Hansler

Jeffrey Hansler: Prodávej, slepičko, prodávej - jak plně porozumět tomu, co chtějí lidé, se kterými jednáte a jak jim to dát. Je základem pro pochopení procesu prodeje a pomůže výrazně zvýšit prodejní výsledky. Poznát... více


Konec marketingu jak jsme jej dosud znali 80% Konec marketingu jak jsme jej dosud znali 2005, Sergio Zyman

Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dos... více


Nákup a prodej 40% Nákup a prodej 1994, John S. Gammon

Průvodce pro malé a střední podnikatele. více


Anglicko-slovenský slovník podnikateľských, obchodných, manažerských a marketingových výrazov 60% Anglicko-slovenský slovník podnikateľských, obchodných, manažerských a marketingových výrazov 1991, Jozef Karvaš

Hlavné oblasti na ktoré sa slovník sústreďuje je management, ekonomika, marketing, financie, hospodárske právo, štatistika, reklama , doprava, poistenie, nehnuteľnosti a účtovníctvo. více


100 klíčových manažerských technik 100% 100 klíčových manažerských technik 2009, Oldřich Šuleř ml.

Podtitul : komunikování, vedení lidí, rozhodování a organizování Kniha mapuje systematické a analytické metody používané manažery v procesu řízení s cílem zvyšovat úspěšnost přijímaných rozhodnutí, zlepšovat výkonnost... více


Umíte marketing? 60% Umíte marketing? 1994, Michael Hiestand

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Marketing pro firmu v krizi 80% Marketing pro firmu v krizi 1995, Ivan Bureš

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Moderní marketing 60% Moderní marketing 2000, Paul Smith

Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, ... více


Veletrhy a výstavy 100% Veletrhy a výstavy 2010, Dušan Pavlů

Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří ... více


Ekonomika 2 60% Ekonomika 2 2001, Petr Klínský

První vydání druhého dílu ekonomiky pro OA a ostatní SŠ. více