marketing
štítky
105 knih
Prezentace v marketingových komunikacích 2010, Ladislav Kopecký
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukt... více
Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru 2011, Vojtěch Bednář
Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a efektivní propagační kampaň své firmy na sociálních sítích? Potřebujete vědět, odkud začít, na co nezapomenout, jak sledovat účinnost kampaně, jak praco... více
Marketing - Základy marketingu 1 2008, Marek Moudrý
Učebnice poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingový... více
Marketing při utváření podnikové strategie 2015, Karel Havlíček
Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností... více
Jak získávat klienty a zákazníky 2015, Marián Olejár
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výko... více
Jak myslí úspěšní obchodníci 2018, Helen Kensett
Triky, které prodávají Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodávám... více
Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 2007, Ed Horrel
V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zam... více
Zanietený predajca - Praktická príručka pre profesionálnych predajcov 2011, James M. Heidema
Ďalšia zo série praktických príručiek pre profesionálnych predajcov a predajných tímov životného poistenia. Objasňuje proces predaja, pripravuje predajcov na námietky klientov, opisuje profesionálnu kariéru začínajúceho ... více
Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 1991, Wolfgang Maderthaner
Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť pro... více
Online Marketing Super Affiliate Academy - Tvorba zarábajúceho webu 2019, kolektiv autorů
Knižka sa komplexne venuje celému online marketingu. Od pojmov, cez SEO, PPC, legislatívu až po spracovanie landing pages. Zaujme ako začiatočníkov, tak pokročilých. V knihe je cez 510 000 znakov a 21 videí. Niektoré len... více
Prodávej, slepičko, prodávej 2013, Jeffrey Hansler
Jeffrey Hansler: Prodávej, slepičko, prodávej - jak plně porozumět tomu, co chtějí lidé, se kterými jednáte a jak jim to dát. Je základem pro pochopení procesu prodeje a pomůže výrazně zvýšit prodejní výsledky. Poznát... více
Konec marketingu jak jsme jej dosud znali 2005, Sergio Zyman
Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dos... více
Nákup a prodej 1994, John S. Gammon
Průvodce pro malé a střední podnikatele. více
Anglicko-slovenský slovník podnikateľských, obchodných, manažerských a marketingových výrazov 1991, Jozef Karvaš
Hlavné oblasti na ktoré sa slovník sústreďuje je management, ekonomika, marketing, financie, hospodárske právo, štatistika, reklama , doprava, poistenie, nehnuteľnosti a účtovníctvo. více
100 klíčových manažerských technik 2009, Oldřich Šuleř ml.
Podtitul : komunikování, vedení lidí, rozhodování a organizování Kniha mapuje systematické a analytické metody používané manažery v procesu řízení s cílem zvyšovat úspěšnost přijímaných rozhodnutí, zlepšovat výkonnost... více
Umíte marketing? 1994, Michael Hiestand
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Marketing pro firmu v krizi 1995, Ivan Bureš
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Moderní marketing 2000, Paul Smith
Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, ... více
Veletrhy a výstavy 2010, Dušan Pavlů
Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří ... více
Ekonomika 2 2001, Petr Klínský
První vydání druhého dílu ekonomiky pro OA a ostatní SŠ. více