marketing

štítky

105 knih


Klub osamělých srdcí pana Vajíčko 58% Klub osamělých srdcí pana Vajíčko 2021, * antologie

Kniha představuje unikátní soubor 12 povídek ze světa reklamního prostředí, plných štiplavých, humorných a ironických příběhů situovaných právě do světa marketingu a reklamy. Vedle sebe tak najdete povídky textaře kapel... více


Jak prodat více díky affiliate marketingu 89% Jak prodat více díky affiliate marketingu 2014, Mário Roženský

Jak prodat více díky affiliate marketingu je skvělou investicí a rozhodně ušetří začínajícím spoustu času a chyb, které někteří kolegové páchají dodnes. více


Obsahový marketing 63% Obsahový marketing 2014, Josef Řezníček

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Naučt... více




Od vize k zisku 20% Od vize k zisku 2019, Tomáš Lukavec

Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z “malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredienc... více


Průvodce síťového marketingu 96% Průvodce síťového marketingu 2020, Jiří Šedek

Kniha vám předkládá vizi 8 kroků k vybudování stabilního týmu z pera Jiřího Šedka. více


Jak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchu 84% Jak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchu 2006, Steven Levy

Chcete pochopit, jaké tajemství stojí za úspěchem společnosti Google? Odpovědí je tato kniha známého amerického novináře a odborníka na informační technologie a kyperprostor. Skutečně jen několik málo společností na svět... více


Marketing na Facebooku a Instagramu 56% Marketing na Facebooku a Instagramu 2019, Tereza Semerádová

Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdílené... více


10 smrtelných marketingových hříchů 90% 10 smrtelných marketingových hříchů 2004, Philip Kotler

Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takový... více


Buď svou značkou 75% Buď svou značkou 2022, Kateřina Toholová

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budováni osobní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat. Jak se vyrovnat se strachem, s hatery a kritikou, jak ... více


Efektivní marketing 65% Efektivní marketing 2002, Peter Hingston

Efektivní marketing vás seznámí s problematikou marketingových strategií - od provádění základního výzkumu trhu až po efektivní nastavení cen výrobků nebo služeb. V publikaci najdete rovněž podrobné informace o tom, jak ... více


Říkejte mi Ted 93% Říkejte mi Ted 2009, Ted Turner

Ted Turner se řadí k nejbohatším mužům světa. Založením televizních stanic TBS a CNN způsobil revoluci v televizním průmyslu.Tento inovativní podnikatel, známý svými originálními přístupy k řešení jakýchkoliv problémů, p... více


Co by udělal Google? 93% Co by udělal Google? 2010, Jeff Jarvis

Tato kniha je částečně proroctvím, částečně experimentem, částečně manifestem a částečně manuálem pro přežití. Internetový impresário a průkopník blogování Jeff Jarvis v ní zpětně aplikuje zásady, podle kterých funguje n... více


(Ne)jsem influencer 100% (Ne)jsem influencer 2021, Deni Hartmannová

Sociální sítě, blogy či podcasty… Máte o nich přehled a víte, kolik času na nich trávíte? Online prostředí, jehož jsou součástí, vytvořilo svůj vlastní nový svět. Svět, který má jiná pravidla než ten reálný. Ať už jste ú... více


Chaotika: Řízení a marketing firmy v éře turbulencí 80% Chaotika: Řízení a marketing firmy v éře turbulencí 2009, Philip Kotler

Řízení a marketing firmy v éře turbulencí Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na... více


Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing 100% Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing 2017, kolektiv autorů

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na ... více


Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka 73% Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka 2014, kolektiv autorů

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli - od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci... více


Začněte s obsahovým marketingem 80% Začněte s obsahovým marketingem 2019, Josef Řezníček

Obsahový marketing začal být v posledních letech pro mnoho firem a projektů tím nejdůležitějším kanálem pro získávání zákazníků, budování značky a plnění dalších marketingových cílů. Už za hodinu po přečtení této krátké... více


Online marketing: Současné trendy očima předních expertů 80% Online marketing: Současné trendy očima předních expertů 2014, kolektiv autorů

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii... více


Tajemství úspěchu špičkových obchodníků světa 70% Tajemství úspěchu špičkových obchodníků světa 1991, Christine Harvey

Kniha dává odpověď na otátky, jakými vlastnostmi se lidé dopracují až k nejodpovědnějším místům ve světě obchodu. více


Nejkrásnější povolání 80% Nejkrásnější povolání 1939, G. Fidler

Pro spolupracovníky podniků vydalo reklamní oddělení Baťa. více