Pavel Šenkapoun

česká, 1980

Populární knihy

Nové komentáře u autorových knih

To nejlepší z Nejlepšího copywritera To nejlepší z Nejlepšího copywritera

Moc se mi líbí! Zvl. setkání prodejního textu a poezie...Autora pozvu jako hosta do své knihy Jak se říká báseň
PATRIC


Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky

Nejprve jsem sáhla po autorově novější knize - To nejlepší z Nejlepšího copywritera. Neoznačila bych se za úplného začátečníka, a byla jsem překvapená, kolik nových myšlenek mi kniha předala. Navíc s lehkostí a vtipem - ale pořád s hodnotou. A když jsem četla Webcopywriting, byla jsem (opravdu mile) překvapená znova. Měla jsem strach z opakování témat, ale nic takového se nekonalo. Pokud začínáte s copy v rámci SEO vašeho webu, je Webcopywriting super volba, jak se zorientovat a ujasnit si, co a jak je potřeba udělat.... celý text
Odetta02


To nejlepší z Nejlepšího copywritera To nejlepší z Nejlepšího copywritera

Po přečtení této knihy jsem měla pocit, že jsem právě vypila deset šálků kávy a dva Redbulla za sebou! Autor dokázal svou energií a nadšením pro copywriting přenést na stránky knihy a čtenáře doslova pohltit. Až tedy na poslední stránky, ty jsou trochu melancholičtější. To nejlepší z Nejlepšího copywritera je pro copywritery, kteří hledají nové inspirace a chtějí si rozšířit své filozofické a psychologické znalosti. Pokud chcete dosáhnout úspěchu v oblasti copywritingu a zároveň chcete zkoumat hlubší vrstvy lidského myšlení a chování, pak vám tuto knihu vřele doporučuji.... celý text
jirijanovotny



Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky

Za mě velké zklámání a ztracená příležitost. Pro člověka, který někdy v životě něco napsal, to nemá hodnotu vůbec žádnou. Jako návod psaní pro dummies také ne, jen zjistí, že než se mořit s nějakými poučkami, tak si raději rovnou zaplatím služby pana Šenkapouna.... celý text
flyingandie


Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky

Kde sú tie časy, keď si počítačový nadšenec bastlil webové stránky obrazne povedané na kolene. Počnúc statickými stránkami, končiac rôznymi CMS resp. redakčnými systémami vrátane napĺňania ich obsahu. V dnešnej dobe sa už všetko atomizuje a špecializuje na jednotlivé segmenty s jediným úmyslom - predať. Knižku som si prečítal so záujmom, keďže o webovom copywritingu som mal trochu skreslené predstavy. Túto problematiku autor osvetlil dostatočne, i keď väčšina vecí mi bola známa, len v iných súvislostiach. Zjednodušene povedané jedná sa o čistý marketing napasovaný na webové prostredie za jednoznačným účelom predaja. Od sloganu až po zázračné tlačítko "kúpiť". Čomu podlieha všetok obsah. Sympatické je, že autor sa na nič nehrá a aj táto knižka mimo informačnej hodnoty slúži zároveň aj ako prezentácia autorom ponúkaných služieb, ktoré v knihe rozoberá. Priznáva to...... celý text
yerry