Carlos Gil

americká, 1983

Nové komentáře u autorových knih

Konec marketingu Konec marketingu

Zajímavý pohled na sociální média a marketing. Nicméně po přečtení této knihy je mi trochu mdlo. A to z toho důvodu, že jsme se stali rukojmí marketérů, sociálních médií a jiných úchyláren. Z knihy jsem si odnesl, že sociální média tu nejsou pro nás. Jsou zde proto, aby nás monetizovali. Ano, příběhy jsou zajímavé v marketingu. Bohužel jsme došli do fáze, že příběhy za značkami se vymýšlejí na objednávku. Podobně jako na tržnici, kde paprika od prodejce je od strýčka z Jižní Moravy. A ve skutečnosti není, dovezla je dodávka velkoobchodu ráno na trh. Když tedy člověk ví, že za humanizací značek a příbězích, stojí marketéři a ne pravda, realita a kvalita zboží, jak tomu mohu věřit? Nemohu, vyvolává to ve mě skepsi a nedůvěru. Je to jako být hipsterem v dnešní době. Je jich hodně a tudíž hispter již nemůže být hipsterem. Ať jdou všichni marketéři a jejich strategie vymývání mozku na místo, kde není připojení k internetu a drží zobák se svými fekáliemi introvertních povah. Tak se můžeme osvobodit od novodobého otroctví zvrácenosti jménem kombinace psychologie - sociálních médií a vytváření příběhů na míru.... celý text
bretislav8390


Konec marketingu Konec marketingu

Ne, že by to byla špatná kniha. Autor hodně vychází ze své vlastní zkušenosti a dává i příklady z praxe. Nicméně pro český a dost možná i celý Evropský trh to není zrovna moc uplatnitelné. Dobře se to čte, ale hodně opakuje věci do kola.... celý text
ajunaja

Carlos Gil - knihy

2021  60%Konec marketingu

Žánry autora

Literatura naučná Ekonomie a obchod

Štítky z knih

Gil je 0x v oblíbených.