Žena, která se ponořila do srdce světa recenze

Žena, která se ponořila do srdce světa https://www.databazeknih.cz/img/books/90_/90858/mid_zena-ktera-se-ponorila-do-srdce-sve-Aqh-90858.jpg 4 73 22

Když Isabelle přijíždí do mexického Mazatlánu, aby převzala vedení rodinného podniku, najde v domě své zesnulé sestry opuštěné divoké děvčátko, které neumí mluvit. Díky Isabellině vytrvalé péči se autistická Karen naučí mluvit, číst a psát, začne chodit do školy, dokonce vystuduje zootechniku na univerzitě, i když propadá z většiny předmětů. Odhodlaná chránit život v oceánech a proměnit rodinný podnik v první humánní továrnu na tuňáky se nakonec stane největší obchodní magnátkou tuňákového průmyslu na světě. Má podporu ekologických organizací, slávu a bohatství, přesto dospěje k šokujícímu rozhodnutí… Karen navždy zůstane svéráznou podivínkou, která se pro uklidnění věší ze stropu v potápěčském úboru a svět tuňáků v moři je pro ni srozumitelnější než svět lidí na zemi, kde musí kvůli své odlišnosti čelit řadě trapných a komických situací. Výjimečná kniha Sabiny Bermanové je krásnou a dojemnou pohádkou pro dospělé s prvky magického realismu, kde se stírají hranice mezi obsahem a formou, protože se na svět díváme pohledem autistické Karen a její čisté duše.... celý text

Vydáno: , Jota

La mujer que buceó dentro del corazón del mundo , 2010

Jsem, tedy (a s obtížemi) myslím 5 z 5 Daffodila