Zdravé těhotenství, přirozený porod recenze

Zdravé těhotenství, přirozený porod https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144011/zdrave-tehotenstvi-p-144011.jpg 5 80 19

Citlivý průvodce těhotenstvím, porodem, šestinedělím a kojením, který nabízí ověřené praktické návody, jak v těchto obdobích využít bylinek, homeopatických přípravků a éterických olejů. Německá samostatná porodní asistentka IS využívá svých bohatých zkušeností, které nasbírala během více než dvacetileté praxe, aby v knize Zdravé těhotenství, přirozený porod ženám poradila, jak podpořit zdravý průběh těhotenství a jak nenásilně řešit běžné zdravotní potíže, které se mohou během těhotenství, porodu a šestinedělí objevit, pomocí přírodních přípravků jako jsou bylinky, éterické oleje a homeopatické léky. Kniha je rozdělena na tři základní oddíly, které se podrobně věnují těhotenství, porodu a šestinedělí. Každý oddíl se pak dále dělí na kapitoly (např. Těhotenství je rozděleno na první, druhý a třetí trimestr) a ty zase na podkapitoly (věnují se např. průvodním jevům v těhotenství, vyšetření plodové vody atd.). Kniha je odborně na vysoké úrovni a přitom je čtivá a lehce srozumitelná i pro laiky. Pro rychlejší vyhledávání konkrétních témat je doplněna rejstříkem. Přestože autorka připravuje ženy na přirozený porod v domácím prostředí, sama upozorňuje na to, že tento způsob vedení porodu není vhodný pro všechny ženy. V některých případech jsou to zdravotní důvody, v jiných psychické, které znemožňují porod doma. Ale samozřejmě i ty ženy, které dají přednost lékařsky vedenému porodu, mohou mít užitek (a mají) z jejích rad a postřehů. Kniha je určená těhotným ženám připravujícím se na porod, ale také porodním asistentkám a dalšímu porodnickému personálu (zejména ti začínající, ať již porodní asistentky, dětské sestry nebo lékaři, nemající dostatek vlastních zkušeností, v knize naleznou a jistě ocení množství praktických informací), který je nakloněn otevřenějšímu přístupu k porodu a těhotenství. Vzhledem k tomu, že autorka je vyškolena taktéž v klasické homeopatii, může se kniha stát inspirací i pro mnohé homeopatické lékaře/lékařky a terapeuty.... celý text

Literatura naučná , Zdraví

Vydáno: , One Woman Press

Hebammen-Sprechstunde