Vybojované vítězství: 3 v 1 recenze

Vybojované vítězství: 3 v 1 https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/169723/vybojovane-vitezstvi-3-v-1-169723.jpg 5 1 0

Problémy (ne)jsou požehnáním / Dědictví dospělých / Jak zacházet s poraženým nepřítelem. Tři klíčové knihy Wolfharda Margiese v jedné: Problémy (ne)jsou požehnáním: Autor biblicky dokládá, že za našimi problémy se vždy skrývá dosud nepřevzatá část našeho dědičného podílu. Pokud se k tomu správně postavíme, změní se problémy v požehnání. Dědictví dospělých: Tato kniha nám má pomoci nejen k poznání našeho dědictví, ale i k jeho uchopení. Je příliš mnoho křesťanů, kteří postrádají všechna požehnání nesmírného dědictví, které jim náleží. Klíčem k dědic­tví je dospělost. Tato kniha nám chce pomoci tento klíč uchopit. Otvírá nám dědictví a ukazuje cestu k síle, svobodě od nábožen­skosti a poznání nadpřirozeného. Jak zacházet s poraženým nepřítelem: Žije se lépe a krásněji, když víme, jak reálné je Ježíšovo vítězství nad tím, kdo krade, rdousí, zabíjí a ničí, nad satanem. Většina křesťanů se chová tak, jako by ďábel ještě stále oplýval mocí, překypujícím zdravím a vitalitou. Tato kniha chce ukázat logickým postupem z Božího slova, jak vypa­dá životní styl Ježíšova následovní­ka, který stále triumfuje nad ďáblem a pokořuje jej, místo aby se sám nechal od něho přemáhat. „Tyto tři tituly od Wolfharda Margiese jsou geniálně stručné, výstižné a podle mého soudu pro křesťany v naší zemi i velmi potřebné. Ukazují na biblické pravdy o milosti, kterou aktivně přijímáme vírou. Naše dědictví v Kristu není pro pasivní fatalisty. Potřebujeme dozrát v dospělé křesťany, kteří užívají své Otcem darované dědictví. Dále jsme vedeni k víře v biblického satana, který má velmi jasné hranice svého působení. Čtenář je povzbuzen k víře v Kristovo dokonané vítězství a k vděčnosti za jeho dílo kříže.“ Tomáš Korčák, pastor Křesťanského společenství Juda, Mělník... celý text

Duchovní literatura Náboženství
Vydáno: , Juda

Probleme sind (k)ein Segen. Erbe der Erwachsenen. Über den Umgang mit einem besiegten Feind