Srdce v ohni recenze

Horí tvoje srdce svätým ohňom? Ježiš nikdy neakceptoval vlažnosť viery a nie je tomu inak ani dnes. Naopak, vyzýva svojich nasledovníkov k horlivosti! No odkiaľ vziať ten oheň, ktorý by roznietil náš vzťah k Bohu? Ak si mal pocit, že nie je možné dosiahnuť vášnivý vzťah s Bohom, tak táto kniha ti dokáže, že to tak nemusí byť. Svetoznámy autor a učiteľ Biblie John Bevere ťa vyzýva, aby si namiesto vlažného vzťahu s Bohom začal rozvíjať taký vzťah, ktorý by bol plný ohňa, života a vášne. V knihe Srdce v ohni ti autor jedinečným spôsobom odhaluje pravdy, ktoré ti pomôžu zapáliť a udržať si vášeň pre Boha. Prečítaj si túto knihu a dovoľ Duchu Svätému, aby ťa menil. Hnutie Božieho Ducha prinesie do cirkvi ovocie pravej svätosti a pripraví ju na prichádzajúcu žatvu. Boh vo svojom ľude roznieti takú intenzívnu a spaľujúcu vášeň, akú sme doteraz ešte nevideli. JOHN BEVERE je kazateľom, ktorý slúži na konferenciách po celom svete. Jeho knihy boli preložené do mnohých jazykov. Na Slovensku sa stali populárnymi jeho knihy Satanova návnada a Vítazstvo nad strachom. John žije s manželkou Lisou a štyrmi synmi v Orlande, USA. Lisa je autorkou knihy Si viac, než koľko vážiš, ktorá bola vydaná aj v slovenskom jazyku. Spolu so svojou manželkou Lisou v roku 1990 založili John Bevere Ministries. Ich spoločný televízny program s názvom The Messenger je vysielaný do 214-tich národov sveta.... celý text

Literatura světová Duchovní literatura
Vydáno: , Slovo života international (SK)

A Heart Ablaze , 1999