Skandál v Divadle snů recenze

Skandál v Divadle snů https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/29489/bmid_skandal-v-divadle-snu-pmE-29489.jpg 4 32 5

Nové české vědeckofantastické povídky od patnácti známých i debutujících autorů, kteří se prosadili v soutěži o Cenu Karla Čapka - Skandál v Divadle snů - navazující volně na dvě knihy sci-fi povídek, vydané v Mladé frontě v roce 1988 - Přistání na Řípu a Lovci zlatých mloků. Ladislav Szalai: Vrah má jméno Itsumita - horor s nezastavitelným holicím strojkem, jenž miluje svého majitele... Skandál v Divadle snů - Albert Einstein ve spárech dravců... Ondřej Neff: Tak alou do ráje - hořký osud českého kosmického instalatéra na kladce času... František Novotný: Dítě dr. Jedelského - tragédie zoufalého robota... Jana Moravcová: Jak se vchází do dějin... Josef Pecinovský: Šestá kniha Mojžíšova: kosmická variace o Evině jablku a novém lidstvu... Zbyněk Černík: Problém osobnosti; Elektrický muž - dva epochální objevy švédského badatele... Eduard Martin: Hvězdné lásky - případ zamilovaných kadeřnic vsazených do kořenáčů... Lubor Pok: Jedna smysluplná věta v hlubinách kosmu... Vladimír Chrastina: Čtyři sci-fi anekdoty... Ivan Kmínek: Maléry přicházejí z Kosmu... Otakar Chaloupka: Geoid - uskutečněný sen o kameni mudrců... Eva Hauserová: Zítřek v Agónii - úděsná vize klanu, v němž si příbuzní předávají části těla... Richard Škvařil: Budoucnost 1 500 000 let pro převdětlené lidstvo... Pavel Kosatík: Profesor Pronson se vrací na sám prách Velkého třesku... Jaroslav Veis: Krátké štěstí Forcefama Whitea - otce více než tisíce dětí prostřednictvím genetické banky... Sci-fi povídky českých autorů modelují ve vtipných nadsázkách klíčové objevy moderní vědy, rozvíjejí příhody učencům, astronautů, kosmických instalatérů i prostých obyvatel Země ve všech časových dimenzích s takovou mírou pravděpodobnosti, aby je rád prožil romantický člověk na konci 20. století.... celý text