Síla lásky recenze

Colorado série

< 2. díl

Pět královen romantického žánru spojilo své síly, aby potěšily čtenářky kouzelnou atmosférou příběhů, jejichž hlavním tématem je láska. Jude Deveraux nás seznámí s Kathryn, která prchá před lidskou záští do zapadlého městečka a přijímá práci guvernantky. Zůstane až do konce života odkázána jen na sebe, nebo se najde muž, který jí ukáže, jak velkou moc má láska? (Učitelka – TEACHER) Maragaret Allison nám představí osamělou malířku Kim, která musí v krátké době vyřešit dva problémy. Najde znovu cestu ke svému nemocnému otci, který s ní před léty přerušil veškeré styky? A dokáže poslechnout hlas svého srdce, které ji táhne k muži, jenž znenadání vstoupil do jejího života? (Splněná přání – CHRISTMAS MAGIC) V povídce z pera Stef Ann Holm neznámý dobrodinec vypíše v městečku prazvláštní soutěž s lákavou odměnou. Isabela a John, kteří si byli až do této chvíle zcela cizí, spojují své síly, aby zvítězili. Bude však výhra v soutěži to jediné, co svým rozhodnutím získají? (Vánoční cesmína – JOLLY HOLLY) Hrdinové povídky Mariah Stewart se setkávají po dlouhých letech odloučení. V hloubi duše oba vědí, že se nikdy nepřestali milovat. Otevřou si však navzájem svá srdce? (Druhá šance – ONLY IN MY DREAMS) Prostřednictvím Lindy Howard se ocitneme na horské chatě spolu s třicátnicí Hope, která před několika lety ovdověla. Když na dveře zabuší promrzlý muž, samozřejmě mu podá pomocnou ruku a velmi se s ním sblíží, ale pak se v rádiu ozve hlášení o uprchlém zločinci… Mohl by to být on, nebo jde jen o souhru náhod? (Bílé zatmění – WHITE OUT) V každé povídce najdete hluboký lidský příběh o odvěké touze všech žen po lásce a štěstí. Nechejte se přesvědčit, že navzdory všem trablům může mít dobrý konec i zdánlivě neřešitelná situace. Těchto pět příběhů vás naplní nadějí a jistě se k nim budete rádi vracet. Anotace - http://www.cervenaknihovna.com/... celý text

Literatura světová , Romány , Pro ženy

Vydáno: , Domino

Upon a Midnight Clear , 1999