Shopaholik za hranicemi recenze

Shopaholik za hranicemi https://www.databazeknih.cz/img/books/26_/26714/shopaholik-za-hranicemi-26714.jpg 4 150 25

Shopaholic série

< 2. díl >

Druhá kniha série Shopaholik. Hned po vydání prvního příběhu o mladé dámě posedlé nakupováním - Báječný svět shopaholiků - se začaly ozývat hlasy že Becky Bloomwoodová je důstojnou konkurentkou slavné Bridget Jonesové, jejíž knižní i filmové eskapády zná dnes už celý svět. Jisté je, že Beckyina „duchovní matka", Sophie Kinsella, vytvořila sympatickou živou postavu, plnou tragikomedie života, která si našla své vlastní fanoušky a čtenáře. Proč, to není tak těžké uhodnout. Rebecca se jakžtakž ustálila na rozbouřených vodách života: zaplatila dluhy, získala skvělou práci v televizi a zamilovala se do svého někdejšího nepřítele, finančníka Lukea. Toho však jeho kariéra zavede za oceán, až do New Yorku. Láska je ale mocná čarodějka, a tak ho v tom Rebecca na žádný pád nemíní nechat samotného. Netrvá dlouho, a je rozhodnuto - do Ameriky jede s ním. Sotva se ale stačí ve velkoměstě rozkoukat, objeví dokonalý ráj svých snů: proslulé newyorské obchodní domy Barney's, Saks, Sephora... Při vší té kráse si nejdřív ani nestačí povšimnout, že dolary - snad poslušny nějakého podivného fyzikálního zákona - se kutálejí ještě rychleji než anglické libry. A tak se stane, co se musí stát: nešťastná „shopaholička" je brzy tam, kde byla - v průšvihu. Nakupuje, utrácí a zase nakupuje, dokud se v kolotoči dluhů jaksi nerozpustí jak její úžasné zaměstnání, tak - což je tisíckrát horší - i její láska. S jazykem na vestě se Becky vrhá do zoufalých akcí, aby to všechno zase zachránila... Držme jí při tom palce, protože málo platno, každý, či ještě lépe každá, z nás v téhle sympatické hříšnici poznává kousek sebe samé. Vždyť co může být krásnějšího než procházet regály s nádherným, vzrušujícím, novotou voňavým zbožím a nakupovat?... celý text

Literatura světová , Romány , Pro ženy

Vydáno: , Metafora

Shopaholic abroad , 2001