Reklamní slogany recenze
Lionel Salem
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali. Důležitost dobrého sloganu si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé úspěšné slogany pak provázejí značku i desítky let. Které slogany jsou opravdu světoznámé a které se staly naprostými propadáky? Jaké příběhy se skrývají za vznikem některých nejznámějších sloganů?... celý text
Žánr:
Vydáno: 2013 , BizBooks
Originální název:
více info...
Literatura naučná , Ekonomie a obchod
Vydáno: 2013 , BizBooks
Originální název:
Handbook of slogans , 2012
více info...
- Bojový pokřik soutěžící o naši pozornost / Vendula Pudelková, studentpoint.cz