Radikální sebeláska: Jak milovat sami sebe a žít své sny recenze

Radikální sebeláska: Jak milovat sami sebe a žít své sny https://www.databazeknih.cz/img/books/30_/306364/mid_radikalni-sebelaska-jak-milovat-sam-94R-306364.jpg 4 15 2

Snila jste někdy o životě naplněném smíchem a láskou, ale nemáte ponětí o tom, jak toho dosáhnout? Nejste sama. Autorka bestsellerů Gala Darling strávila roky v náručí deprese a s poruchou příjmu potravy. Její život byl jeden velký chaos a katastrofa – jednoduše proto, že nevěděla, jak se zařídit život, o němž snila. V této knize Gala líčí, jak se její život obrátil k lepšímu, od sebezničení k sebelásce, a ukazuje vám, jak toho můžete dosáhnout i vy. Na stránkách této knihy objevovat přesně to, co vás nasměruje na cestu k vysněnému životu. Autorka vám odhalí řadu nástrojů a technik, které vám pomohou probudit v sobě kouzelný život plný blaženosti a dobrodružství. Díky zábavným domácím úkolům a cvičením, a také pomocí hezkých ilustrací, vás kniha přiměje zamilovat se sama do sebe a naučí vás milovat i druhé. Váš svět se promění v magické místo. Když milujete sama sebe, život nezná omezení. Můžete dělat, co chcete. Je čas zbavit se okovů očekávání a začít ze srdce žít. Je na čase ohromit sama sebe tím, jak krásný život může být. Je čas prožít každý den jako oslavu! Na stránkách této knihy objevovat přesně to, co vás nasměruje na cestu k vysněnému životu. Autorka vám odhalí řadu nástrojů a technik, které vám pomohou probudit v sobě kouzelný život plný blaženosti a dobrodružství. Díky zábavným domácím úkolům a cvičením, a také pomocí hezkých ilustrací, vás kniha přiměje zamilovat se sama do sebe a naučí vás milovat i druhé. Váš svět se promění v magické místo. Když milujete sama sebe, život nezná omezení. Můžete dělat, co chcete. Je čas zbavit se okovů očekávání a začít ze srdce žít. Je na čase ohromit sama sebe tím, jak krásný život může být. Je čas prožít každý den jako oslavu!... celý text

Literatura naučná , Osobní rozvoj a styl

Vydáno: , Omega

Radical Self-Love: A Guide to Loving Yourself and Living Your Dreams , 2015