Počítačové sítě pro začínající správce recenze

Počítačové sítě pro začínající správce https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/10844/pocitacove-site-pro-zacinajici-spravce-10844.jpg 4 7 1

Nové vydání čtenářsky nejúspěšnější knihy k počítačovým sítím je srozumitelnou, praktickou učebnicí základů, zejména z pohledu jejich administrace. Poskytuje jistý vstup do světa dnešních sítí (včetně bezdrátových), a to do té míry, abyste byli schopni vytvořit, nakonfigurovat a spravovat menší síť ve zvoleném operačním systému, ať už jde o některou verzi Windows (XP i Vista) nebo Linux. Sestavit, konfigurovat a provozovat vlastní síť nemusí být zapovězeno ani začátečníkům. Pomocí této praktické učebnice se snadno naučíte vše, co má administrátor sítí pro začátek znát a umět. Ve 4. aktualizovaném a rozšířeném vydání bestselleru, jenž pomohl tisícům začátečníků vstoupit do světa sítí, se dozvíte aktuální informace o moderní administraci sítí ve Windows i v Linuxu. Výklad doplňuje nejnutnější množství technických informací a principů stavby a fungování sítí i jejich protokolů. To vše bez nutnosti předchozích odborných znalostí. Mimo jiné se naučíte: Jaké jsou druhy sítí a která síť je ideální právě pro vás Jaké nejvhodnější síťové komponenty použít při stavbě sítě Jak rozchodit kabelovou i bezdrátovou (WiFi) síť Využívat směrovač (router) a přepínač (switch) Spravovat síť ve Windows Serveru 2003 i 2008 Zprovoznit a spravovat sítě v Linuxu Nastavit firewall a všestranně síť zabezpečit proti útokům Nastavit a používat sdílení souborů, tiskáren a dalších zařízení Snadno a rychle zprovoznit a kvalitně udržovat počítačovou síť Čtenáři si mohou na adrese http://knihy.cpress.cz/K1566 stáhnout aktualizovanou kapitolu o správě sítě v systému Novell NetWare 6.5. Tento bestseller pomohl již více než 15 000 začínajících správců. O autorech: Jaroslav Horák více než 10 let vyučoval práci na PC. Své bohaté zkušenosti se správou počítačových sítí i své pedagogické schopnosti zúročil již v několika úspěšných publikacích, např. Hardware Učebnice pro pokročilé nebo BIOS a Setup Průvodce základním nastavením počítače. Milan Keršláger autor kapitoly Sítě v Linuxu, je autorem distribuce Money a pravidelným spolupracovníkem při tvorbě českých mutací Red Hat Linuxu.... celý text

počítače počítačové sítě

Jaroslav Horák
česká, 1959