Osamělost aneb Kolik máte přátel na Facebooku recenze

Osamělost aneb Kolik máte přátel na Facebooku https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/289913/bmid_osamelost-aneb-kolik-mate-pratel-na-sNy-289913.jpg 3 15 3

Na světě je více než sedm miliard lidí – vrážíme do sebe v davu, nadáváme si v nekonečných kolonách aut, dokonce i v přírodě je čím dál těžší najít tiché zákoutí, kde bychom mohli být alespoň chvilku sami se sebou. Přesto se řada z nás cítí osamělá. Proč tomu tak je? Proč je stále složitější najít v přelidněném světě spřízněnou duši? V této knize najdete odpovědi na mnohé často kladené otázky. Je na vině moderní doba se svým důrazem na seberealizaci jednotlivců, s rozpadem tradiční rodiny a obrovskou fluktuací obyvatelstva? Anebo jsme to spíš my sami, protože nejsme schopni vytvářet blízké vazby, opakujeme ve vztazích stále tytéž chyby, popřípadě vůbec „nejsme stvořeni“ pro partnerství či život v rodině? Zamyslete se spolu s námi nad vykořeněním ve světě, zdánlivě dokonale propojeném prostřednictvím internetu a moderních technologií, či nad tím, jakou citovou daň platíme v neustálé honbě za osobním úspěchem. Rozebereme si působení rodičů a dětských traumat na naši schopnost utvářet vztahy k lidem a vysvětlíme si také rozdíly mezi extroverty a introverty, protože každý typ osobnosti přistupuje k problému osamělosti jinak. Na příkladu modelové rodiny, jejíž zajímavý a ryze současný příběh se vine celou knihou, se dozvíte, jak se ve své vlastní osamělosti zorientovat a překonat ji. Knihu pro její čtivost ocení široký okruh čtenářů. Zajímavé podněty a inspirace v ní najde i odborná veřejnost z okruhu psychologů, psychiatrů, koučů osobního rozvoje, pedagogů a pracovníků v pomáhajících profesích, včetně studentů těchto oborů.... celý text

The Beastess (p)
česká, 1969
2016  61%Osamělost aneb Kolik máte přátel na Facebooku