Ona aneb Na velikosti záleží recenze

Ona aneb Na velikosti záleží https://www.databazeknih.cz/img/books/49_/497104/bmid_ona-aneb-na-velikosti-nezalezi-cw5-497104.jpg 4 7 3

Znáte to… Potkáte pana Božského, nebo slečnu Božskou a je to láska jako trám! Jste zamilovaní a vaše duše vzájemně souzní takřka v osmém nebi. Málokdo si však uvědomí, že za současný stav mysli může hormon fenylethylamin, který ovlivnil úsudek. Jsme zfetovaní. Až v další fázi, kdy příděl hormonů ustane, prozřeme, jenomže to už může být pozdě… Kniha, kterou právě teď možná držíte v rukou, přináší modelový román včetně souboru skutečných příběhů nabízejících vhled do problematických vztahů zatížených patologickým chováním jedinců s těžkou poruchou osobnosti. Psychopaté, manipulátoři, narcisové a jejich oběti. Lidé neschopni vcítit se druhého, jejichž pokřivené vnímání světa má pro okolí devastující následky. Násilí, ponížení, bolest, ale mnohdy také vzájemná závislost mezi utlačitelem a utlačovaným. Jak se stane, že zabředneme do bahna, z něhož není cesty zpět? Román Ona je určen všem, kteří se zajímají o temné stránky lidské psychiky. Text je obohacen o glosy zkušených odborníků z řad práva, psychologie a psychopatologie; zároveň slouží jako prevence. Cílem románu je inspirovat muže a ženy a pomoci jim pochopit, co se v jejich životech děje. Díky pochopení mohou osobnostně povyrůst a stát se silnějšími a psychicky odolnějšími.... celý text

ONA 4 z 5 Thalin

Kniha volně navozuje na knihu ON, která je více erotickým románem. Ale u téhle knihy to bylo už od začátku jiné. I sám autor mi naznačil, že tato knih...celý text recenze