Nezvestná recenze

Odložené případy série

Kniha Odložené prípady Nezvestná spája to najlepšie z televíznych seriálov Most a Zločin v krimi sérii, ktorej autorkou je expertka na odložené prípady Tina Frennstedt. Pred 16 rokmi zmizlo uprostred leta v južnom Švédsku 19-ročné dievča. Prípad nikdy nebol vyriešený a dievča sa nikdy nenašlo. Teraz vrah napádajúci a znásilňujúci ženy v ich domovoch terorizuje Malmö. Dôkazy nasmerujú vyšetrovanie k dlho hľadanému dánskemu vrahovi z Valby. Slávny dánsky expert na profily zločincov a odborník na vraha z Valby Carsten Morris, sa stane súčasťou švédskeho tímu vyšetrovateľov. Neočakávaný zvrat udalostí nastane, keď odtlačky prstov z miesta činu v Malmö naznačujú súvislosť s prípadom nezvestnej tínedžerky z roku 2002. Môžu tie dva vzdialené prípady súvisieť? Vyšetrovanie vedie detektívka inšpektorka Tess Hjamarssonová, vedúca oddelenia odložených prípadov. Jej odhodlanie vyriešiť prípady zločinov, ktorých oficiálne vyšetrovanie bolo zastavené bez výsledku, hraničí až s obsesiou. So svojou partnerkou Marie Erlingovou sa snažia vyriešiť oba prípady, prv než vrah znova zaútočí. Tina Frennstedt pracovala viac ako 25 rokov ako reportérka v novinách (Svenska Dagbladet, Expressen), pričom písala najmä o zločinoch. Táto jej skúsenosť prináša do jej románu vzácnu a osviežujúcu autenticitu. Prvý román série Odložené prípady Nezvestná sa odohráva v južnom Švédsku a v okolí Malmö, v prostredí najslávnejších švédskych kníh a televíznych seriálov.... celý text

Literatura světová , Detektivky, krimi , Thrillery

Vydáno: , Lindeni

Försvunnen , 2019