O slůněti, které chtělo usnout recenze

O slůněti, které chtělo usnout https://www.databazeknih.cz/img/books/32_/321792/mid_o-sluneti-ktere-chtelo-usnout-XHT-321792.jpg 4 14 7

Ukolébejte dítě slovy ke spánku! Inovativní metodu, která vychází z kombinace relaxačních a psychologických technik a jednoduchého pohádkového příběhu, představil švédský psycholog Carl-Johan Forssén Ehrlin poprvé v knize O králíčkovi, který chtěl usnout. Tato kniha již krátce po svém vydání vzbudila velký ohlas a v mnoha zemích se během krátké doby stala bestsellerem. O slůněti, které chtělo usnout je další, s napětím očekávaný příběh, založený na stejné metodě, která děti dokáže zklidnit a uvolnit tak, aby se jim lépe usínalo. Tentokrát se děti seznámí se slůnětem Elenkou, které nemůže usnout. Putuje i s maminkou do kouzelného lesa, kde potkává nové kamarády, krtka Dřímálka, vílu Chrupinku, myšku Popletu i králíčka Káju, od kterého dostane kouzelný uspávací prášek, aby mohla konečně usnout. Cestou se Elenka od přátel učí, jak usínání může být zábavné a příjemné současně. Část knihy je věnována také nejčastějším dotazům rodičů. V této části autor vysvětluje, jak s knihou pracovat, aby metoda byla co nejúčinnější. Tato metoda, jak se mnozí psychoterapeuti shodují, pomáhá dětem zejména v obdobích, kdy jsou vystaveny větší zátěži, vyrovnávají se přechodem do jeslí či školky, jsou nemocné nebo zpracovávají příliš mnoho vjemů. Dětem, které mají pravidelně potíže s usínáním, tato kniha pomáhá osvojit si zdravé spánkové návyky a ustálit spánkový rituál.... celý text

Pro děti a mládež , Pohádky

Vydáno: , Kniha Zlín

Elefanten som så gärna ville somna , 2016