Nový pohled na moderní astrologii recenze

Nový pohled na moderní astrologii https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/109081/novy-pohled-na-moderni-astrologii-klicove-otazky-v-astrologii-109081.jpg 5 8 2

Klíčové otázky v astrologii: Mytologie, vztahy, synastrie a syntéza horoskopu. V revidovaném vydání jedné z nejlépe přijatých astrologických knih minulých let předkládají některá ze svých pozorování dva oblíbení astropsychologové, Stephen Arroyo a Liz Greene. Svým dynamickým způsobem se autoři probírají širokou paletou fascinujících témat. Mnoha příklady podepřené, věcné, konstruktivní informace o syntéze horoskopu, synastrii a interpersonálních vztazích se střídají s tématy světla a stínu v lidské psychice či s mytologickými postavami a archetypy, které se objevují v podvědomí člověka a tudíž v jeho horoskopu. Autoři hovoří o cyklech a symbolice Jupitera a Saturna a odkrývají roušku vědomého a nevědomého vnějších planet, které mají své místo nejen v hlubokém nitru člověka, ale i lidských dějinách. Liz Greene a Stephen Arroyo jsou dva z nejuznávanějších a nejčtenějších autorů seriozní astrologie. Náklad jejich společné knihy přesáhl 1 milion výtisků. Oba dva mají rozsáhlou praxi a široké zkušenosti v poradenství a v terapeutické aplikaci astrologie a každý z nich má specifickou schopnost vyjádřit velmi jasně onen unikátní astrologický vhled, který se dostavuje jen s léty praktických zkušeností a pronikavého pozorování lidí. Kniha byla přeložena do němčiny, španělštiny, portugalštiny, holandštiny a francouzštiny a nyní se dostává do rukou také českému čtenáři. Je pozvánkou na objevnou cestu nejen po tajemstvích horoskopu, ale i po tajemství vašich osobních vztahů a psychiky. ... celý text

astrologie

Liz Greene
americká, 1946