Návrat ke slávě recenze

Návrat ke slávě https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/200104/bmid_navrat-ke-slave-EwJ-200104.jpg 4 33 8

Před časem měla Eden Haywoodová všechno, nač si pomyslela, byla jednou z nejúspěšnějších mladých zpěvaček v Británii a miláčkem hudebního průmyslu. Vycházelo jí, na co sáhla. Ale uplynuly sotva dva roky od posledního turné, které tehdy vyprodala do posledního místečka, a její hvězda pohasla. Teď o ní lidé slýchají, jen když ztropí další opilecký skandál nebo prožije další z řady milostných aférek. Eden ale touží po návratu na výsluní slávy, a tak začne nahrávat nové album s Jackem Steelem, který ji neuvěřitelně přitahuje, ale zároveň jí příšerně leze na nervy… A pak Eden vyberou jako porotkyni do televizní soutěže zpěváckých talentů. Právě takový průlom potřebuje! Jenže se zamiluje do jednoho ze soutěžících Stevieho. A to není vůbec dobrý nápad. Je to láska, nebo jen erotická posedlost, co k němu Eden přitahuje? Sex se Steviem je přece tak úžasný… A jaké by to asi bylo s Jackem, na něhož při milování myslí? „Přestaň!“ prosila ho Eden. „Co když nás někdo uvidí?“ Byla příliš omámená touhou, aby se zamyslela nad tím, že se jí Stevie nezeptal, proč vypadá tak potěšeně. „Nikdo nás neuvidí a já ti nevěřím, že opravdu chceš, abych přestal s tímhle.“ Znovu ji políbil, vklouzl jí rukou pod hedvábné šaty a do krajkových kalhotek. Eden zjistila, že opravdu rozhodně nechce, aby přestal. A pak mu rozepínala džíny, protože ho v sobě zoufale chtěla cítit… Stáhl jí kalhotky, vnikl do ní a opřel ji o zeď.... celý text

Literatura světová Romány Pro ženy
Vydáno: , BB art

The Comeback Girl , 2011