Nad vecou recenze

Žijeme vo svete, ktorý nám ustavične hovorí, že potrebujeme pracovať viac, mať viac a byť väčší. Ale pritom zabúdame na staré známe porekadlo: Menej je niekedy viac. K tejto osvedčenej pravde sa vracia autorka knihy Nad vecou. Ruth Soukupová je jedna z najznámejších amerických autoriek. Jej blogy čítajú milióny ľudí Priťahuje čitateľov úprimnosťou, príbehmi, ktoré prenikajú až pod kožu, a premyslenými praktickými radami. Hromadíme čoraz viac vecí, dostávame čoraz viac emailov, reklamných letákov, zahŕňame deti hračkami, napĺňame zásuvky nepotrebnosťami a na skrinkách sa vŕšia čačky a spomienkové predmety – výsledok: žijeme vo frustrujúcom chaose. Nielen doma, ale aj v mysli a v duši. Ruth nás vyzýva, aby sme sa zahľadeli na každú jednu vec a položili si otázku, či ju naozaj potrebujeme. Potom by sme už nemali žiť v chaotickom neporiadku. Radí nám, ako sa neutopiť v mori informácií, ako si pestovať skutočné priateľstvá a najmä ako nájsť rovnováhu v rozháranom svete. V tejto knihe sa dozviete: . Viac odkladacieho priestoru nie je riešením; stanovte si presné hranice, čo potrebujete, a podľa toho vytrieďte zapratané skrine. . Zbavte sa frustrácie z množstva detských hračiek a vytvorte si praktické riešenie, ako to zvládnuť. . Nepodľahnite kultúre večného stresu. . Zvládnite hory písomností a reklám, ktoré sa povaľujú po celom byte. . Zbavte sa nezdravých návykov, ktoré vám nepridávajú na duševnej pohode.... celý text

Dům a byt , Hobby , Osobní rozvoj a styl

Vydáno: , Tatran (Bratislava)

Unstuffed