Mezinárodní organizovaný zločin v České republice recenze

Mezinárodní organizovaný zločin v České republice https://www.databazeknih.cz/img/books/65_/65561/mezinarodni-organizo-65561.jpg 5 2 0

Publikace je komplexní zasvěcenou analýzou desetiletého působení mezinárodních zločineckých skupin a organizací v České republice. Věnuje pozornost způsobům a mechanizmům, jakými se na naše území dostávají, vzájemným vazbám a souvislostem mezi českou a mezinárodní kriminální "scénou", a zejména pro nás novým metodám a technikám kriminální činnosti, které úzce souvisejí s kulturou a tradicemi zemí nebo oblastí, z nichž tyto zločinecké skupiny přicházejí. Vstup České republiky do demokratické Evropy po roce 1989 nepřinesl jenom pozitivní změny. Byl zároveň krokem do světa mezinárodního zločinu, na který u nás nebyla připravena ani policie, ani legislativa. Zločinecké organizace ze zemí bývalého Sovětského svazu, Balkánu, Itálie, Číny, Vietnamu, Středního východu, ale i Subsaharské Afriky a Latinské Ameriky, u nás začaly působit hned po pádu komunismu. A to na různých stupních organizovanosti - od volných sdružení až po profesionální organizace na vysoké odborné úrovni a s finančním zázemím, jež se pokoušejí pronikat do administrativních struktur státu a jeho ekonomiky. Tato publikace je komplexní zasvěcenou analýzou desetiletého působení mezinárodních zločineckých skupin a organizací v České republice. Věnuje pozornost způsobům a mechanizmům, jakými se na naše území dostávají, vzájemným vazbám a souvislostem mezi českou a mezinárodní kriminální scénou, a zejména pro nás novým metodám a technikám kriminální činnosti, které úzce souvisejí s kulturou a tradicemi zemí nebo oblastí, z nichž tyto zločinecké skupiny přicházejí.... celý text

organizovaný zločin

Miroslav Nožina
česká, 1962