Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu recenze
Vladimír Šefčík , Tomáš Jeřábek
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu série
1. díl >
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře.Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.... celý text
Literatura naučná , Ekonomie a obchod
Vydáno: 2017 , Key Publishing , 2 Theta (Helán Václav Ing.)
více info...
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Štítky knihy
cestovní ruch, turismus hoteliérství, hotelnictví
Kniha Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu je v
Chystám se číst | 1x |