Elegantní hřích recenze

Elegantní hřích https://www.databazeknih.cz/img/books/27_/272234/bmid_elegantni-hrich-0PB-272234.jpg 4 257 34

Vášeň ve znamení módy série

Když dostane nevinná a slušně vychovaná Emmy Clarková práci asistentky v modelingové agentuře v New Yorku, splní se jí sen. Ovšem práce po tyranskou šéfovou Fionu se stane noční můrou. Jediné, co Emmy v práci drží, je hvězda mužského modelingu Ben. Ben je Emmyin naprostý opak: je neuvěřitelně nádherný, dobře placený a zcestovalý. Emmy ale nechce být jen jednou z dlouhé řady jeho fanynek a příležitostných flirtů. Když se začnou sbližovat a překonají i temné Benovo tajemství, vloží se mezi ně Fiona a jejich vztah i kariéra jsou v ohrožení. Ohlasy kritiky: „Ďábel nosí Pradu s jemně zamženou zápletkou. Milé dámy, připravte si něco ke zchlazení, Kendall Ryanová vám totiž přináší pikantní příběh, po jehož přečtení budete prosit o další.“ – Molly McAdamsová, autorka New York Times bestselleru Taking Chances *** „Styl psaní Kendall Ryanové je zkrátka bezvadný. Romány mají neuvěřitelný spád a jsou plné emocí. Nedokázala jsem se od knih odtrhnout. Rozhodně dávám pět hvězdiček!“ – K.A. Robinsonová, autorka New York Times bestsellerů *** „Oslňující a romantické, trilogie Vášeň ve znamení módy má zkrátka všechno, co musejí skvělé erotické romány mít: okouzlující prostředí, krásného hrdinu a hrdinku, jež jsou pro sebe jako stvoření, zejména pak v těch nejerotičtějších scénách.“ – Lauren Blakelyová, autorka New York Times bestsellerů... celý text

Literatura světová Romány Pro ženy
Vydáno: , Cosmopolis

Working It , 2013