Láska s chutí makronky recenze

Láska s chutí makronky https://www.databazeknih.cz/img/books/26_/262049/mid_laska-s-chuti-makronky-ePF-262049.jpg 4 167 60

VEZMĚTE pět docela cizích lidí, které spojuje jen jejich vášeň pro pečení. PŘIDEJTE populární pekařskou soutěž a vypracujte tuhé těsto. OHŘEJTE na správný stupeň napětí. OZDOBTE sladkobolným životním příběhem ženy, která je všechny inspirovala. UZOBÁVEJTE tajně po malých kouscích, nebo spořádejte na posezení. VYCHUTNEJTE SI vytříbenou kombinaci lehkých a silných chutí, lahodných situací a zápletek, z nichž se vám budou zaručeně ještě dlouho sbíhat sliny. Román pro ženy odehrávající se v prostředí populární gastronomické soutěže Hledá se nejlepší pekařka! Každý z čtveřice účastníků má k zalíbení, které našel v přípravě pečených lahůdek, své vlastní důvody. Baculatá Jenny čelí syndromu prázdného hnízda a problémům v manželství. Svobodná matka Claire obětovala životní sen kvůli dceři a nemůže se vymanit ze vztahu s mužem, který ji využívá. Pro bývalou učitelku Vicki je mateřská role náročnější, než původně očekávala, snad kvůli komplikovanému vztahu s matkou. A zdánlivě dokonalá Karen je odhodlaná vyhrát, aniž by její pečlivě vypilovaná maska byť jen na okamžik sklouzla a odhalila, co se skrývá pod ní. Postupem času začnou mezi finalisty vznikat spojenectví a na povrch vyplouvají důvěrná tajemství a soukromé bolístky. Mít vládu v kuchyni se jim daří dokonale, nad svými životy už to však tak jednoduché není. Kniha je průběžně doplňována recepty a životním příběhem slavné pekařky paní Eadanové. I za jejím věhlasem se však skrývá osobní tragédie.... celý text

Literatura světová Romány Pro ženy
Vydáno: , Mladá fronta

The Art of Baking Blind , 2014