Krásná, zdravá a fit v každém věku recenze

Krásná, zdravá a fit v každém věku https://www.databazeknih.cz/img/books/49_/49488/krasna-zdrava-a-fit-v-kazdem-veku-49488.jpg 0 0 0

Návod pro moderní ženu každého věku, jak si zachovat zdravou a přirozenou krásu, aniž by si ničila tělo drastickými dietami. Krása ženského těla nespočívá ve vyhublosti, ale v souhře více faktorů - spokojenosti s vlastním životem, zdravé stravě, vhodném pohybu. V knize naleznete sestavy pro posilování, které uvedou vaše tělo do rovnováhy a zpevní vám postavu. Tipy jak si udělat život hezčím, rady pro pozitivní myšlení. Najděte pozitivní přístup k životu, dosáhněte harmonie mezi svým tělem a psychikou, získejte celoživotní krásu, vitalitu a zdraví! Naučte se umění relaxovat a nalezněte sílu k pravidelnému cvičení. Tento rádce pro každou ženu v každém věku vás povede k pohybu, naučí vás intuitivnímu cvičení a stravování tak, abyste se cítila zdravá a přirozeně sebevědomá bez ohledu na to, kolik je vám let. V knize naleznete: 9 kroků pro pevnou a pozitivní mysl. Přirozenou péči o zdravé tělo koupele, masáže, relaxace, saunování, aromaterapii, meditace... Základy tréninku cvičení s vlastním tělem, v posilovně a na velkém míči. Jak naslouchat svému tělu - intuitivní trénink, a jak posilování působí na naše energetické body čakry. Sestavy cvičení na posílení celého těla, s důrazem na harmonii a formování ženských křivek. Jak nebýt otrokem diet, ale naučit se intuitivnímu stravování. Speciální doporučení pro nalezení vnitřní síly a pohody. Autorka se zabývá alternativní medicínou a zdravým způsobem života. Je zastáncem kalokaghatické filozofie, přirozenosti a intuitivního přístupu, které jsou podle ní cestou pro celoživotní harmonii a naplnění. Je také držitelkou několika diplomů a certifikátů se zaměřením na masážní terapie, trenérství a poradenství. Pracovala v zahraničí jako fyzioterapeut, osobní trenér a konzultant, v současné době žije v Praze. Křest knihy s Hankou Kynychovou V pondělí 12.5.2008 proběhl v Paláci knih LUXOR na Václavském náměstí v Praze křest a autogramiáda této knihy. Knihu pokřtila populární česká cvičitelka a celebrita Hanka Kynychová. ... celý text

Natalie A. Rollko
slovenská, 1973
2020  84%Všechno je dar