Kráľ potkanov recenze

Kráľ potkanov https://www.databazeknih.cz/img/books/47_/470271/bmid_kral-potkanov-8U6-470271.jpg 4 96 18

Pre incelov existujú len tri cesty: prijať svoj osud, vziať si život alebo... pomstiť sa. Mladú mamičku Emelie nájdu dobodanú v byte na predmestí Štokholmu. Podozrenie padne na jej bývalého partnera, ktorý sa vyhrážal zabitím a v čase vraždy mal vychádzku z väzenia. Inšpektorka Vanessa Franková však čoskoro zistí, že v tomto prípade ide o viac. Mladej novinárke Jasmine sa splnil sen. Dostala dočasné miesto reportérky v najväčšom štokholmskom denníku. Má napísať zásadný článok o najnovších prípadoch sexuálneho obťažovania žien. V hotelovej hale ju osloví sympatický muž. Jasmina prijme pozvanie na kávu a netuší, že ju čakajú najstrašnejšie chvíle jej doterajšieho života. Reťaz násilných trestných činov privedie Vanessu Frankovú na horúcu stopu. Je čas znovu sa spojiť s bývalým elitným vojakom Nicolasom, ktorému Vanessa plne dôveruje. V hre je totiž život stoviek mladých žien v hlavnom meste Švédska. Po Ohňovej zemi (IKAR 2021) je Kráľ potkanov druhá časť trilógie. Úspešný švédsky autor Pascal Engman sa v ňom dotýka kontroverznej témy hnutia incelov – mladých zatrpknutých mužov, ktorých ženy odmietajú. Členovia medzi sebou komunikujú na fórach v temných hlbinách internetu. Nenávidia ženy a majú jasný cieľ – pomstiť sa im za ich nezáujem a pohŕdanie.... celý text

Literatura světová , Detektivky, krimi , Thrillery

Vydáno: , Ikar (SK)

Rattkungen , 2019