Jsem příliš mladá, abych zestárla recenze

Jsem příliš mladá, abych zestárla https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/371020/bmid_jsem-prilis-mlada-abych-zestarla-m5L-371020.jpg 3 5 2

Jak si udržet vitalitu a zdraví po celý život? Jak z něj vytěžit maximum? Existuje spousta knih se „zaručenými radami“ jak omládnout a starat se o sebe. Málokterá z nich však vychází z natolik osobních a niterních zkušeností jako publikace Jsem příliš mladá, abych zestárla mezinárodně úspěšné stylistky a vizážistky Aleny Klenot. Pokud máte pocit, že svůj život jen přežíváte a nikoliv prožíváte, je novinka z Nakladatelského domu Grada tím správným impulzem ke změně. Alena Klenot žije přes 30 let v zahraničí, procestovala však celý svět. Několik měsíců žila v Asii, na Filipínách a v Hong Kongu. Navštívila Jižní Koreu a pracovala také v Austrálii. Díky svým zkušenostem získala návod na fyzickou i duševní vitalitu a mimo jiné také přehled, co se děje s ženami všude na světě, jak o sebe pečují a jaké mají názory na stárnutí. Ve své literární prvotině proto předkládá lékaři a životem ověřená fakta a zároveň vyvrací fámy, které se ke zdravému životnímu stylu vážou. „Pořádala jsem v Praze semináře a mnoho žen mi říkalo: Já bych přišla, ale nemám čas. Takže jsem se rozhodla, že určitě mohou číst a nemusí nikam chodit, abych jim objasnila velice zajímavou teorii bioidentických hormonů, které umí rozhodně zlepšit život. Anebo abych jim dala jen o nich vědět pro případ, když už se necítí jako dříve,“ vysvětlila autorka původ knihy. Kniha je zaměřena na ženy ve zralém věku, věnuje se otázkám jak elegantně stárnout a zachovat si krásu a pružnost do pozdního věku. Zaměřuje se na jídelníček, životní styl, líčení, cvičení a na psychickou pohodu žen.... celý text

pro ženy zdraví hygiena životní styl krása zdravý životní styl stárnutí

Alena Klenot
česká, 1959