Skúška ohňom recenze

Skúška ohňom https://www.databazeknih.cz/img/books/51_/51500/skuska-ohnom-51500.jpg 5 5299 548

V Skúške ohňom, druhom románe trilógie, rozvíja Suzanne Collinsová príbeh Katniss Everdeenovej, kladie jej do cesty nové, nebezpečnejšie prekážky... a prekvapuje čitateľov na každom kroku. Katniss a jej priateľ z Dvanásteho obvodu Peeta Mellark napriek nepriazni osudu prežili Hry o život a zvíťazili. Katniss sa vracia k rodine a k svojmu dávnemu priateľovi Galovi, doma však nič nie je také, ako si predstavovala. Gale si udržuje chladný odstup a Peeta sa k nej obrátil chrbtom. Medzi ľuďmi sa navyše šepká o vzbure proti Sídlu, ktorú mohli podnietiť práve oni dvaja s Peetom. Katniss na svoje zdesenie zisťuje, že nevedomky priliala olej do ohňa nespokojnosti, a teraz má strach, že ju nedokáže potlačiť. Najväčšmi ju trápi, že vôbec nemá istotu, či by to mala urobiť. Čím bližšie je Katnissina a Peetova návšteva obvodov, ktorú majú absolvovať v rámci turné víťazov, tým viac je v stávke. Ak sa im nepodarí presvedčiť obyvateľov Panemu, že sú do seba bláznivo zamilovaní, následky budú hrozivé."... celý text

Literatura světová Sci-fi Pro děti a mládež
Vydáno: , Ikar (SK)

Catching Fire , 2009