Nástroje temnoty recenze

Nástroje temnoty https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/141704/bmid_nastroje-temnoty-ZGT-141704.jpg 4 184 42

Nejmocnější rody skrývají ta nejděsivější tajemství Dlouho očekávaná řada prvotřídních historických příběhů z georgiánské Anglie s detektivy amatéry – madam Westermanovou a anatomem Crowtherem – konečně přichází! Thornleigh Hall, sídlo sussexského hraběte, dominuje svému okolí. Jeho dědic je nezvěstný a rodina, kdysi plná života, nyní sestává z ochrnutého starce, přivdané bývalé tanečnice a alkoholem nasáklého druhorozeného syna. Moc rodu ovšem přetrvává. Impulsivní Harriet Westermanová, majitelka sousedního sídla, najde na okraji svého pozemku tělo zavražděného muže, který má u sebe prsten s pečetí Thornleighů. Zločin volá po spravedlnosti. Harriet přiměje ke spolupráci samotářského a podivínského anatoma Gabriela Crowthera. Ve stejný den je ve svém londýnském obchodě s hudebninami zavražděn Alexander Adams, vdovec a otec dvou malých dětí. Po jeho smrti se příběh vrací zpátky do Sussexu a odhaluje hluboké tajemství, které už jednu rodinu zničilo a nyní ohrožuje i mnohé další. Imogen Robertsonová ve svém debutu kombinuje napínavou atmosféru knih Daphne du Maurierové s přesvědčivými detaily stylu Tess Gerritsenové, přesouvá se hned ze salonu do pitevny, hned z kavárny do venkovské krčmy. Obě hlavní postavy, Harriet Westermanová i Gabriel Crowther, mají vynikající postřeh a neotřelé názory, čímž vdechují tomuto strhujícímu historickému thrilleru opravdový život.... celý text

Literatura světová , Detektivky, krimi , Historické romány

Vydáno: , Jota

Instruments of Darkness , 2009