Anglický špión recenze

Anglický špión https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/372472/bmid_anglicky-spion-u2T-372472.jpg 4 111 26

Prvý bol Anglický zabijak. Neskôr prišla Angličanka. A teraz je tu Anglický špión, pripravený vziať vás na vzrušujúcu cestu, na ktorú tak ľahko nezabudnete… Po celosvetovo úspešnom románe Prípad Caravaggio prichádza Daniel Silva s ďalším vynikajúcim trilerom, ktorý dokazuje nielen jeho spisovateľské kvality, ale aj neotrasiteľnú pozíciu Gabriela Allona ako najlepšieho súčasného hrdinu špionážneho žánru. Booklist Najslávnejšia žena sveta ležala s pohárom v ruke na prednej palube a opaľovala sa hore bez. O palubu nižšie pripravoval predjedlo muž, ktorý sa ju chystal zabiť… Tou ženou je členka britskej kráľovskej rodiny, ktorú zbožňujú milióny ľudí na celom svete, no bývalý manžel a jeho matka ju nemôžu vystáť. Keď princezná zahynie pri výbuchu bomby na výletnej jachte, riaditeľ MI6 Graham Seymour sa pri pátraní po jej vrahovi obráti s prosbou o pomoc na špičkového agenta Gabriela Allona. Jeho úlohou je nájsť muža, ktorý má na svedomí vražedné útoky nielen v rodnom Írsku, ale na celom svete. Eamon Quinn, geniálny výrobca bômb a predĺžená ruka nejedného diktátora, je mimoriadne nebezpečný protivník. Našťastie Allon má po svojom boku profesionálneho zabijaka Christophera Kellera. Spolu sa vydajú na riskantnú cestu s cieľom dolapiť Quinna a vybaviť si s ním účty z dávnej minulosti.... celý text

Literatura světová Thrillery

The English Spy , 2015

Kto má na svedomí vražedné útoky po celom svete? 4 z 5 Lucia007