Doktor Proktor a velká loupež zlata recenze

Doktor Proktor a velká loupež zlata https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/176903/bmid_doktor-proktor-a-velka-loupez-zlata-176903.jpg 4 248 33

Jeden skoro šílený profesor, jedna chytrá holka s culíky a jeden malinkatý zrzavý kluk se rozhodli vyloupit nejbezpečnější banku světa v Londýně. Ale jak to propána souvisí s finále anglické fotbalové ligy? Přečtěte si tuhle knihu! Doktor Proktor a velká loupež zlata. To je kniha o nejbezpečnější bance světa, nejbohatším muži světa, nejdražším fotbalovém hráči světa, konci světa – ne, počkat, o tom byla ta předchozí knížka. Tentokrát je to mnohem horší. Tak zlé, že už pravděpodobně nikdy, NIKDY, nebudete chtít jíst parmezán. Doktor Proktor, Bulík a Líza se musí vypravit do Londýna, aby zjistili, kdo uloupil norský zlatý poklad. Mohlo by se zdát, že půjde o obrovské množství zlata, ale protože Norové jedí spoustu sladkostí a pak potřebují hodně zlata na plomby, scvrknul se norský národní poklad na jednu jedinou zlatou cihlu. I přesto však má naše trojice za úkol získat zlato včas zpátky ještě před každoroční inspekcí norského zlatého pokladu, jinak Norsko dozajista zachvátí panika a zavládne chaos. Přestrojeni za detektiva, starou paní a nemluvně proniknou do bandy nejstrašlivějších ničemů, kterou vede dáma tak ďábelská, že si ji netroufne zatknout ani samotný Scotland Yard. Ukáže se, že celá tahle mise je komplikovanější, než si naši tři kamarádi mysleli. Nejenže musí naplánovat úplně nemožné vyloupení banky, ale musí se také zúčastnit fotbalového finále a postavit se nejdražšímu fotbalovému hráči světa Ibranaldovezovi. Bulík a Líza odvážně nastoupí v týmu Rotten Ham a za použití prdicího prášku doktora Proktora a dalších vynálezů dovedou beznadějný tým outsiderů k vítězství...... celý text

Literatura světová , Sci-fi , Pro děti a mládež

Vydáno: , Jota

Doktor Proktor og det store gullrøveriet , 2012