Drasticky dojemný Dexter recenze

Drasticky dojemný Dexter https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/208/bmid_dexter-drasticky-dojemny-dexter-kZy-208.jpg 4 388 56

Dexter série

< 2. díl >

Dexter Morgan se ocitá pod velkým tlakem. Skutečně pro něj není snadné být etickým sériovým vrahem - zejména když se pokouší vyhnout neotřesitelnému podezření nebezpečného seržanta Doakese (který je pevně přesvědčen, že je Dexter vražedným maniakem... v čemž má pochopitelně pravdu). Při pokusu svést Doakese ze stopy musí Dexter sáhnout až na dno svého bezvadně fungujícího umění předstírat. Když právě nepracuje jako specialista pro analýzu krevních vzorků v oddělení miamské policie, tráví většinu volného času se svou spokojenou přítelkyní Ritou a jejími dvěma dětmi, popíjí pivo a pomalu se stává prvním světovým sériovým domácím povalečem. Ale jak dlouho si Dexter vydrží hrát na schovávanou, namísto na rozřezávání vrahů? Jak dlouho vydrží jeho Temný společník, než ho přinutí nechat téhle šarády a znovu osvobodit netvora uvnitř? V čase zkoušek zasáhne náhoda. Napříč Miami si klestí cestu obzvláště zrůdný psychopat - muž, jehož zvrácený způsob vraždění bere dech dokonce i Dexterovi. Jak procitají Dexterovy temné choutky, jeho sestra Debora (čerstvě povýšená a ocelově tvrdá policistka miamského oddělení vražd) je do případu osobně zatažená. Brzy se ukáže, že takového netvora dokáže dopadnout pouze jiný netvor - ale ne dřív, než je unesen i jeho úhlavní nepřítel; teprve pak se může Dex naplno opřít do pátrání po nové hračce. Pokud ho ovšem nová hračka nedostane dřív... Dexter Morgan je okouzlující netvor... děsivý hrdina... sériový vrah, který zabíjí jen zlé lidi. Fascinující a zábavné čtení. Autor Jeff Lindsay skrze svého hrdiny prokazuje, že je jedním z nejoriginálnějších a nejbarvitějších vypravěčů posledních let.... celý text

Literatura světová , Detektivky, krimi , Thrillery

Vydáno: , BB art

Dearly Devoted Dexter , 2005