Denník Bridget Jonesovej

Bridget Jonesová je celkom obyčajná mladá žena, ktorá má jeden veľký problém - prekročila tridsiatku a ešte vždy je slobodná. Navyše fajči, pije ako dúha a svojimi bezočivými výrokmi vyráža každému dych. Každý deň sa úzkostlivo váži, zapisuje si prírastky na váhe, podrobne sa skúma v zrkadle a hľadá nové vrásky - jednoducho sa duševne mučí, lebo je presvedčená, že ju nikto nechce iba preto, že je tučná. Zo všetkých strán počúva dobre mienené rady. že ak si žena do tridsiatky nenájde partnera, zostane na ocot, a že slobodné ženy majú s pribúdajúcimi rokmi sklon poddávať sa zúfalstvu. Vydaté priateľky Bridget ubezpečujú, že vždy je lepšie byť osamelá ako vydatá za sexuálne neuspokojeného sukničkára. Bridgetinej matke a všetkým známym leží na srdci Bridgetina budúcnosť a dohadzujú jej Marka Darcyho. Keď sa s ním stretne na novoročnom večierku, pri pohľade na jeho krikľavý pulóver a ponožky s čmeliakmi ju prejde všetka chuť nadviazať s ním bližší vzťah. Zato sa postupne zbližuje so svojim šéfom Danielom, a nakoniec s nim skončí v posteli. Ako to všetko dopadne a či si Bridget nájde toho pravého, to sa dozviete z tohto svetového bestselleru, ktorý dosiahol veľký úspech aj vo filmovej podobe v hlavných úlohách s Renée Zellwegerovou a Hughom Grantom....celý text

Série:

Bridget Jones (1.)

Literatura světová, Romány, Pro ženy