Berlínske hviezdy recenze

Berlínske hviezdy https://www.databazeknih.cz/img/books/43_/438678/bmid_berlinske-hviezdy-Exj-438678.jpg 5 30 8

„Rád sa s vami zhováram, Lina. Škoda, že už nežije váš otec. Určite by bol pyšný na to, že mu robíte dobré meno." Namiesto odpovede som sa usmiala, ale v hlave mi kričalo: Nie! To Vergília mu robí dobré meno. Lina skáče, ako píska tvoja strana. Lebo má strach. A dieťa. A milovaného muža. A sestru. A neter. A kopu cudzích detí v pivnici. Príbeh o láske, odvahe a túžbe uchrániť to najcennejšie. Za každú cenu! Zlaté dvadsiate roky v Berlíne. Lina je žurnalistka. Pozná Dietrichovú, Fröhlicha i všetkých dôležitých ľudí z filmovej i divadelnej brandže. Keď sa Berlín začína obliekať do nacistických vlajok, je pri tom a svrbia ju prsty. Vlastnou šikovnosťou sa dostane až do blízkosti vodcu. Jej pero je ostré a ona je príliš mladá. I ju na istý čas strhnú idey a program národných socialistov. Jedna noc s vôňou ohňa však zmení jej život. Reichstag horí a ona trhá zlatý hákový kríž na svojom krku. A stretáva Reinharda. Aristokrat a člen SS si zaumieni dostať drzú novinárku, v ktorej klíči nenávisť. Tú uhasí len pravda. No potrvá dlho, kým si z tvárí strhnú masky. Môže z popola nenávisti vykvitnúť láska? Kto je Vergília, ktorá píše pravdivé pamflety? Komu patria uniformy Ligy dievčat v pivnici? Kto sú v skutočnosti vodcove deti, ktoré s piesňou na perách križujú v lete ríšu?... celý text

Iskierka dobra v semenisku nenávisti marcoz

Miška Ella Hajduková sa udomácnila na našom knižnom trhu dvoma typickými líniami tvorby - mysterióznymi románmi a príbehmi z druhej svetovej vojny. Ja...celý text recenze

2018  81%Draculova žena