Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání přehled

Publikace nabízí nový pohled na aktuální podoby fenoménu školního podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Vychází z konceptu digitálních domorodců a upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i ve volném čase. Kromě jiných fenoménů se zaměřuje na problematiku nových forem podvádění (plagiátorství, cybercheating), vyrušování (cyberslacking), okrajově se dotýká i dalších rizik spojených s užíváním digitálních technologií v kontextu současné edukační reality (sexting, online závislost).... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky - Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Chystám se číst | 7x |
v Chci si koupit | 2x |
(tato data se aktualizují 1x za hodinu.)
Štítky knihy
vzdělávání, edukaceAutorovy další knížky
2023 | ![]() |
2021 | ![]() |