Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta
nakladatelství, značky
Levinasova ľudská sloboda
Speciální pedagogika znevýhodněného člověka se zrakovým postižením
15 pohledů na školskou matematiku
Úvod do fenomenologie druhého
Kapitoly z didaktiky českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ
Příběhy české mateřské školy: vývoj a proměny předškolní výchovy (2. díl 1948-1989)
K fenoménu těla a zdraví
Filosofie a dějiny
Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání
Cvičebnice hudební nauky pro dospělé (začátečníky)
Odsunuti stranou: Koexistence solidarity a nesvobody v životě člověka s mentálním postižením v totalitárním Československu
Robotika s Lego WeDo pro 1. stupeň základní školy
Potřebuje v planetární době filosofie vědu, či věda filosofii?
Domácí vzdělávání
K fenoménu celku v planetární době
Cvičebnice k rozvoji filosofického myšlení pro střední školy
Výukové cíle muzejní edukace
Odlišnost jako dar: Děti s mentálním postižením a zápasy jejich rodičů v době totality
Otázka interpretace ve výuce společenských věd. Hermeneutické inspirace společenskovědní didaktiky
Žáci-cizinci ve školní třídě
Problém filozofie v arabském středověkém myšlení
Étos a světy dějin
Česká sólová akordeonová literatura
Domácí vzdělávání v kontextu evropských vzdělávacích systémů
Zlatá doba české školy: Pokusnictví v Československu na příkladě škol v Michli, Nuslích a Hostivaři
Předobjednaná budoucnost
Přezdívky v dětském kolektivu
Logos ve výchově, umění a sportu
Tekutá doba a úkol myšlení
Exprese, vztahy a procesy
Plánování výtvarných činností
Kvalita života osob se sluchovým postižením
Přírodovědné pokusy
Vnitřní konstituce média
Specifické aspekty výuky českého jazyka na středních školách u žáků se zrakovým postižením
K rozhovoru se sebou samým
Nahodilost ve výchově, umění a sportu
Dějiny citronu aneb Receptura na zátiší
Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání
Integrace žáků-cizinců v širším kontextu