Akademie múzických umění (AMU)

nakladatelství, značky

Vyvětráváme...: Divadlo na Vinohradech za "normalizace"
Vyvětráváme...: Divadlo na Vinohradech za "normalizace"
K.H. Hilar o hercích, herečkách a herectví
K.H. Hilar o hercích, herečkách a herectví
Dějiny animovaného filmu: Díl 1. - Počátky - zlatý věk
Dějiny animovaného filmu: Díl 1. - Počátky - zlatý věk
Scenáristova cesta
Scenáristova cesta
Stín ve tmě mizí: Ivan Šlapeta o filmu a přátelství
Stín ve tmě mizí: Ivan Šlapeta o filmu a přátelství
Dialogy s vnitřním kritikem: Jak proměnit negativní hlasy ve zdroj síly a inspirace
Dialogy s vnitřním kritikem: Jak proměnit negativní hlasy ve zdroj síly a inspirace
Rozumět televizi
Rozumět televizi
Hledání světla: Portrét skladatele Zdeňka Šestáka
Hledání světla: Portrét skladatele Zdeňka Šestáka
Od archeologie ke geologii médií
Od archeologie ke geologii médií
Underground / Lidský portrét
Underground / Lidský portrét
Proti gesamtkunstwerku
Proti gesamtkunstwerku
To víčko nemusíte odšroubovávat, je v něm dírka
To víčko nemusíte odšroubovávat, je v něm dírka
Nové interpretační prostředky pro kytaru
Nové interpretační prostředky pro kytaru
Untitled (Infrastructure & The Beach)
Untitled (Infrastructure & The Beach)
Herci a herectví v českém zábavněhudebním divadle
Herci a herectví v českém zábavněhudebním divadle
Jak hrát na housle čistě
Jak hrát na housle čistě
Analýza divadelního představení
Analýza divadelního představení
Herectví a film
Herectví a film
Lámání Prosperovy hůlky – K praktické dramaturgii
Lámání Prosperovy hůlky – K praktické dramaturgii
Zázračné křížení: Karel Teige a Vítězslav Nezval
Zázračné křížení: Karel Teige a Vítězslav Nezval
Česká škola neexistuje
Česká škola neexistuje
Kam oči, tam hlava
Kam oči, tam hlava
Hrana hry aneb Hry na hru
Hrana hry aneb Hry na hru
Myslet z druhého místa: K otázce performativní filosofie
Myslet z druhého místa: K otázce performativní filosofie
Bertolt Brecht
Bertolt Brecht
Mizanscéna a filmový styl
Mizanscéna a filmový styl
Na cestě k Shakespearovi
Na cestě k Shakespearovi
Epistemologie (nových) médií
Epistemologie (nových) médií
Chvála pedagogickému bláznovství
Chvála pedagogickému bláznovství
Filmař Jaromír Kallista
Filmař Jaromír Kallista
Komedie podle Václava Klimenta Klicpery
Komedie podle Václava Klimenta Klicpery
Stanislavského objev herecké kreativity a jeho sociokulturní souvislosti
Stanislavského objev herecké kreativity a jeho sociokulturní souvislosti
Filozofie nové hudby
Filozofie nové hudby
Když jsem byl fotografem
Když jsem byl fotografem
Fotografie, socha, objekt
Fotografie, socha, objekt
Dějiny Akademie múzických umění v Praze
Dějiny Akademie múzických umění v Praze
Indický rytmický systém: Zdroj inspirace západních skladatelů
Indický rytmický systém: Zdroj inspirace západních skladatelů
Horizonty evropského dramatu: Současný divadelní text mezi dramatickými a postdramatickými tendencemi
Horizonty evropského dramatu: Současný divadelní text mezi dramatickými a postdramatickými tendencemi
Herec je svou vlastní možností – Poznámky o herectví
Herec je svou vlastní možností – Poznámky o herectví
Proč hrát – K divadelní antropologii
Proč hrát – K divadelní antropologii