Akademie múzických umění (AMU)
nakladatelství, značky

Herci a herectví v českém zábavněhudebním divadle

Untitled (Infrastructure & The Beach)

Kam oči, tam hlava

Hrana hry aneb Hry na hru

Myslet z druhého místa: K otázce performativní filosofie

Zázračné křížení: Karel Teige a Vítězslav Nezval

Česká škola neexistuje

Lámání Prosperovy hůlky – K praktické dramaturgii

Na cestě k Shakespearovi

Epistemologie (nových) médií

Chvála pedagogickému bláznovství

Mizanscéna a filmový styl

Filmař Jaromír Kallista

Bertolt Brecht

Komedie podle Václava Klimenta Klicpery

Indický rytmický systém: Zdroj inspirace západních skladatelů

Stanislavského objev herecké kreativity a jeho sociokulturní souvislosti

Dějiny Akademie múzických umění v Praze

Když jsem byl fotografem

Filozofie nové hudby

Fotografie, socha, objekt

Jindřich Vodák k historii českého divadla

Herec je svou vlastní možností – Poznámky o herectví

Teritoria umění 2017

Taneční divadlo aneb vyprávění o Macbethovi

Příběh tanečnice Růženy Mazalové

Vybrané kapitoly z dějin baletu

Scelovací prostředky

Hercova cesta / O herecké technice

Temporalita (nových) médií

České drama a český hrdina

Nedivadlo Ivana Vyskočila

Proč hrát – K divadelní antropologii

Jan Němec. Enfant terrible forever. Díl II. 1975-2016

Problematika restaurování zvuku varhan