yank3e yank3e komentáře u knih

☰ menu

Pravidla úspěchu Pravidla úspěchu Jack Canfield

Jako by Jack Canfield shrnul klíčové myšlenky všech knížek o motivaci, osobním rozvoji, úspěchu, podnikání a organizaci do jednoho celku, do 64 pravidel. Věřím, že jejich dodržování opravdu dokáže život změnit, ale nestačí knížku jednou přečíst. Snad se mi podaří k ní vrátit a skutečně začít něco dělat.

13.03.2013 5 z 5


Ticho: Síla introvertů ve světě, který nikdy nepřestává mluvit Ticho: Síla introvertů ve světě, který nikdy nepřestává mluvit Susan Cain

Moc zajímavá a pravdivá knížka. Autorka prostudovala úctyhodné množství nejrůznějších zdrojů a snad každé své tvrzení má něčím podložené (70 stran poznámek k textu). Kniha se svou povahou blíží vědecké práci, přesto se čte příjemně. Teorie je proložena různými příběhy, kterých bylo ale na můj vkus až moc. Knížka by podle mě mohla být tak o třetinu kratší, místy jsem měl pocit, že je toho balastu příliš a zbytečně se vleče. Proto jen 4 hvězdy. Možná je to ale jen tím, že mě nezajímají příběhy amerických politiků a členů náboženských spolků. Jinak můžu doporučit, po přečtení mi je tak nějak lépe. :)

01.02.2013 4 z 5


Pes druhé roty Pes druhé roty František Langer

Četl jsem ji na základce a docela se mi líbila, i když si z ní dnes skoro nic nepamatuji.

30.01.2013 3 z 5


Zajatec Kaagu Zajatec Kaagu Joe Dever

Čtrnáctá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 4 z 5


Prokletí z Ruelu Prokletí z Ruelu Joe Dever

Třináctá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 4 z 5


Páni temnot Páni temnot Joe Dever

Dvanáctá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 4 z 5


Zajatci času Zajatci času Joe Dever

Jedenáctá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Perfektní díl, prostředí astrálního světa je velmi příjemné oživení. Příběh je docela dlouhý a protože se blíží ke konci série magnakai, obsahuje pár pěkně tuhých nepřátel, kteří se s nevhodně zvolenými schopnostmi z předchozích dílů prakticky nedají porazit. Docela hardcore záležitost, ale výborná.

Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 5 z 5


Torgarské kobky Torgarské kobky Joe Dever

Desátá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 4 z 5


Kotel strachu Kotel strachu Joe Dever

Devátá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 5 z 5


Džungle hrůzy Džungle hrůzy Joe Dever

Osmá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 4 z 5


Hrad smrti Hrad smrti Joe Dever

Sedmá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 4 z 5


Království děsu Království děsu Joe Dever

Šestá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 4 z 5


Stín na písku Stín na písku Joe Dever

Pátá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Završuje základní část příběhu a je rozdělena na dvě části. Podle mě jeden z nejlepších dílů, zajímavé prostředí, akce hned od začátku, solidní délka a dá se projít skoro bez bojů.

Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 5 z 5


Rokle zkázy Rokle zkázy Joe Dever

Čtvrtá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013


Kaltské jeskyně Kaltské jeskyně Joe Dever

Třetí kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 4 z 5


Oheň na vodě Oheň na vodě Joe Dever

Druhá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 4 z 5


Útok ze tmy Útok ze tmy Joe Dever

První kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. V sérii se najde pár daleko lepších dílů, ale přesto v porovnání s gamebooky z jiné kategorie dobrá knížka. Dá se projít skoro bez bojů (což je fajn) a velmi rychle (což je teda spíš nevýhoda).

Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

22.01.2013 4 z 5


Zpěv draků Zpěv draků Michaela Čermáková

Pěkná, čtivá, česká fantasy s trochu pohádkovým příběhem a dobrými nápady (i kdyby převzatými). Jen konec mi přišel trochu nedořešený.

22.01.2013 4 z 5


Jak přežít Jak přežít Alexander Stilwell

Zajímavá knížka se základními radami, jak přežít v přírodě v nejrůznějších částech světa a klimatických podmínkách. Bohužel, pokud budete někdy tyto rady opravdu potřebovat, dá se předpokládat, že knížku u sebe mít nebudete, a je otázka, kolik si toho z ní dokážete zapamatovat a opravdu využít...

20.01.2013 4 z 5


Čaroděj z Ohňové hory Čaroděj z Ohňové hory Steve Jackson

Tenhle gamebook je vážně oldschool a pro mě taková srdcovka. Procházíte bludištěm, kde si musíte na papír kreslit mapu (a vůbec ne jednoduchou), jinak se z něj nikdy nevymotáte. :)
Jinak jsem si ale tuhle sérii vůbec neoblíbil, má asi přes 50 gamebooků a je to takový zvláštní mix fantasy a sci-fi. Myslím, že na sebe nijak nenavazují, ale moc jich vlastně neznám.

20.01.2013 4 z 5