Základy marketingu
Miroslav Karlíček
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144708/zaklady-marketingu-144708.jpg
4
13
1
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů. ... celý text
Přidat komentář
Autorovy další knížky
2013 | Základy marketingu |
2011 | Marketingová komunikace |
2018 | Základy marketingu |
2014 | Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení |
2023 | Jak na marketingovou komunikaci |
Kniha Základy marketingu je v
Právě čtených | 2x |
Přečtených | 16x |
Čtenářské výzvě | 4x |
Knihotéce | 7x |
Chystám se číst | 6x |
Chci si koupit | 4x |
Za mě super. Jsou to opravdu základy, ale postačující. Plno příkladů z praxe doplnění graficky. Čte se to samo.