Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice.

nehodnoceno
Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice. https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/225652/bmid_volici-strany-a-negativni-kampan-po-225652.jpg 0 0 0

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Kniha Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v ČR se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přinést více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Autorka se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. V knize můžeme nalézt odpovědi na otázky: Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.... celý text

Přidat komentář

Štítky knihy

politická korektnost politologie

Autorovy knížky

Eva Lebedová
česká, 1981
2013  0%Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice.

Kniha Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice. je v

Přečtených1x
Chystám se číst1x