Teorie a metody politického marketingu

Teorie a metody politického marketingu https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/157326/teorie-a-metody-politickeho-marketingu-157326.jpg 5 2 0

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.... celý text

Přidat komentář

Autoři knihy

Otto Eibl
česká, 1981
Roman Chytilek
česká, 1976
Anna Matušková
česká, 1978

Kniha Teorie a metody politického marketingu je v

Přečtených2x
Chci si koupit1x