Tělo jako posilovna pro ženy - cvičení vahou vlastního těla

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Úspěšné pokračování knihy Tělo jako posilovna – Bible posilovacích cviků vlastní vahou. Nyní stačí jen 3 dny v týdnu, začnete a za zhruba 30 minut máte hotovo. To je méně než jedno procento vašeho času. Můžete cvičit kdekoli - v ložnici, v hotelovém pokoji, v parku, na střeše, v garáži, na dvorku, v kanceláři mezi schůzkami. Žádný teror v posilovně. Neřve na vás žádná televize. Nikdo se na vás nedívá. Žádné zapocené přístroje. Žádné cvičební úbory. Spálíte více tuku. Tahle cvičení nastartují váš tělesný metabolismus mnohem víc, než kdybyste cvičila na přístrojích nebo dělala aerobik. Provází Mark Lauren nebo jeho žena osobně! Kniha má jednu novinku. U každého vybraného cviku (pod obrázkem) je QR Code, který lze přečíst např. telefonem a zobrazí se vám video konkrétního cviku, tedy jak se má jednotlivý cvik správně provádět....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/222007/telo-jako-posilovna-pro-zeny-cvicen-NqU-222007.jpg 3.923
Žánr:
Literatura naučná, Sport

Vydáno: , Timy Partners
Originální název:

Body By You


více info...
Nahrávám...

Komentáře (5)

Kniha Tělo jako posilovna pro ženy - cvičení vahou vlastního těla

knižní_Káťa
17.06.2020

Cvičení s vlastní vahou je super. Rozhodně nemám nic proti posilovnám a fitness centrům, ale co si budeme povídat, hezkou postavu můžeme mít i "zadarmo". Stačí se do toho opřít doma v obýváku. Knížka je zaměřená pouze na silový trénink, takže pokud je nabírání svalů zrovna váš záměr, tak knihu doporučuji. O kardiu tréninku si tu nepočtete. Je v ní i kratší povídání o jídelníčku, součástí je i tréninkový plán. Mě kniha dala to, co jsem chtěla - nápady, jak efektivně zpevnit svaly doma. Nicméně některé části mi přišly takové až moc detailní, nepřehledné a mohly by někoho odradit.

Jeár13
27.04.2020

Kniha je plná dobrých tipů, rad a cviků. Určitě skvělá kniha pro inspiraci co se tréninku týče, ale nechápu proč autor odrazuje od běhu a některé kapitoly obsahují text, který by se dal zkrátit do pár vět. Člověk si najde v knize své, získá znalosti ale má i své nedostatky. Dá se z ní čerpat, na knize je vidět že jí psal "američan", mají trochu jiný styl a mentalitu cvičení. Pro mě, jako běžce je nutné si navrhovaný trénink upravit.


Dandy1
05.02.2020

Pro mě nepoužitelné. Fakt se doma nebudu zapírat o kliku na dveřích.

jarmila4388
15.01.2016

Jsem téměř na konci a kniha se mi moc líbí. Je možné, že sportovkyním nebude vyhovovat, ale já jako obézní nesportovec s několika zdravotními problémy a nezvyklý cvičit si nemohu knihu vynachválit. Začala jsem lépe jíst, cvičení mi samozřejmě změnilo postavu a opravdu mi přibyly svaly - to všechno je logické a šlo by to i bez knihy, kdyby byla motivace, ale ona nebyla. Na knihách Marka Laurena oceňuji hlavně tu schopnost člověka motivovat - po přečtení prvních stránek jsem měla pocit, že zvládnu cokoliv a za celou dobu jsem o něj nepřišla. Jedna z knih, o které můžu říct, že mi změnila život.
Nevím, jak moc je nebo není smysluplný aerobní trénink, ale rozhodně je mnohem jednodušší vyšetřit si půl hodiny, než hodinu a půl.

Evus
28.03.2015

No nevím, jsem sice zatím na začátku, ale ty úvodní kapitoly mi přijdou jako sbírka stokrát opakovaných keců. Nechci tvrdit, že ten systém nefunguje, naopak sama cvičím převážně s vlastní vahou, ale styl, jakým je kniha psaná, mi připadá stejně komerční, jako styl všech ostatních systémů a tréninků, od kterých se snaží odradit. A ani trochu mi nesedí. Prostě "já jediný mám pravdu a cvičit cokoli jiného je nesmysl." *** Po přečtení dodávám, že můj prvotní dojem byl správný. Cviky vůbec nejsou detailně popsané, místy jsou i některé pokyny naprosto nesmyslné. Že na aerobním tréninku nezáleží je taky kravina a to, co píše o výživě, si taky se spoustou jiných moderních poznatků nerozumí. Ta jedna hvězda tam je za alespoň nějakou inspiraci na cviky.