Slovník mediální komunikace
kniha od: Irena Reifová

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.... celý text
Komentáře (0)
Komentáře 0 Recenze 0
Autorovy další knížky
2004 | ![]() |
2011 | ![]() |
2003 | ![]() |
2005 | ![]() |
2017 | ![]() |
Kniha Slovník mediální komunikace je v
Přečtených | 10x |
Knihotéce | 4x |
Chystám se číst | 2x |
dalších seznamech | 1x |