Public relations

od:


KoupitKoupit eknihu

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/26_/260977/public-relations-260977.jpg 4.73
Žánr:
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno:, Grada
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (1)

Jack93
05.11.2015

Komplexně pojatá kniha shrnující nejdůležitější informace o PR skládající se z pěti částí - historie, teorie, strategie, oblastí PR a rolí PR ve společnosti. Vše je jasně a přehledně vysvětleno a doplněno o praktické příklady. Kniha se čte poměrně rychle, nepočítám-li závěrečný seznam zdrojů, má 230 stránek. Ideální kniha k přípravě státnicových otázek pro všechny, kdo studují marketing a PR.

Autor knihy

Denisa Hejlová

Denisa Hejlová
česká, 1979

Uživatelé mají knihu

v Přečtených5x
v Chystám se číst2x
v Chci si koupit1x