Psychologie pro učitelky mateřské školy
Václav Mertin , Ilona Gillernová
Mateřská škola a obecně výchova v předškolním věku mohou významně přispět k rozvoji dítěte. Učitelky i rodiče by měli mít k dispozici poznatky na úrovni soudobého poznání psychologie a souvisejících vědních oborů. Předkládaná publikace našich předních odborníků jednak shrnuje nové pohledy na tradiční otázky psychologie a pedagogiky předškolního věku (například výuka čtení, integrace postižených), jednak zařazuje nová aktuální témata (dítě imigrantů v mateřské škole, stimulování citového vývoje, rozvoj sociálních kompetencí). PhDr. Václav Mertin působí na katedře psychologie FF UK a také v Pražské pedagogicko-psychologické poradně. Specializuje se na dětskou psychologii – výchova, školní problematika, poruchy učení a chování dětí aj. Je autorem řady odborných i populárních publikací. V Portálu vyšly Individuální vzdělávací program (1995), rádce pro rodiče Výchovné maličkosti (2011) nebo Hry pomáhají s problémy (se Zdeňkem Šimanovským, od r. 1996 již šest vydání).... celý text
Přidat komentář
Štítky knihy
pedagogika sociologie předškolní výchova vývojová psychologie mateřské školy
Kniha Psychologie pro učitelky mateřské školy je v
Právě čtených | 3x |
Přečtených | 17x |
Čtenářské výzvě | 2x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 8x |
Chystám se číst | 7x |
Chci si koupit | 8x |
dalších seznamech | 1x |
Měla by ji mít po ruce každá učitelka....díky ní si něco připomenete, zopakujete, možná zjistíte i nově věci, na které si máte dát při vzdělávání v MŠ pozor...tato kniha se nikdy neztratí ;)