Politický marketing - Úvod do teorie a praxe

Politický marketing - Úvod do teorie a praxe https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/147243/politicky-marketing-uvod-do-teorie-a-praxe-147243.jpg 3 2 0

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky. Čtenář nalezne v textu jak teoretický pohled na politický marketing, tak řadu praktických příkladů a přístupů z prostředí evropských zemí i USA. Publikace je určena širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy, nevládních organizací a také zainteresovaným laikům. Vhodná je rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů.... celý text

Literatura naučná Politologie, mezinárodní vztahy
Vydáno: , Lukáš a syn (Barrister & Principal)
Originální název:

Marketing polityczny w teorii i praktyce , 2002


více info...
Přidat komentář